Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جمال شاکرمی، از برگزاری بیش از ۳۵۰ ویژه‌برنامه در مناطق مختلف استان در هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در سال جاری خبر داد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور 7 روز اول ماه محرم به‌عنوان هفته امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است  که بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ والای امربه‌معروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: به مناسبت نزديكی ايام‌الله دهه محرم و فرارسيدن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر، برنامه‌ريزی‌های جامعی برای ارتقای سطح كيفی و كمی اين فريضه الهی در استان صورت گرفته که در این رابطه 350 عنوان برنامه در نقاط مختلف استان در این ایام برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برگزاری نشست توجیهی با مبلغین و مبلغات در خصوص فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، تجمع طلایه دار امربه‌معروف و نهی از منکر در نماز جمعه، برپایی راهنمایی سراسری حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و برگزاری نشست‌های تخصصی ازجمله برنامه‌های این هفته است.

 

سردار شاکرمی، افزود: یک برنامه‌ریزی مدون در سطح کل استان برای ایجاد فضایی مناسب در راستای مطالبه گری از مسئولین توسط مردم که شعار این هفته هم هست ایجاد خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: امروز دشمن مسیر ضربه به اعتقادات و مبانی جامعه و به‌ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار داده و دنبال تأثیرگذاری بر افکار جوانان ماست و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جامعه و تقویت بنیه اعتقادی و ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

 

وی، خاطرنشان کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مأموریت دارد با یک برنامه‌ریزی مدون، فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را در سطح جامعه فراگیر و عمومی کند و هدف اساسی از هفته بزرگداشت امربه‌معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم در واقع همین امر است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز خبرگزاری شبستان روز جهانی مسجد بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد استان بوشهر مسجد نهی از منکر امر به معروف محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان