Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه معدن فروسیلیس نهاوند با اعتبار ۲۰ میلیارد دلار در مهرماه امسال کلنگ‌زنی می‌شود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بهسازی، احداث و آسفالت 19 کیلومتر  از محور «سه راهی دهفول  تا برزول و سه راهی فارسبان»  اظهار داشت: در زمینه اشتغال‌زایی در شهرستان نهاوند بعد از دو سال و نیم مطالعه، توانستیم دو پروژه مهم معدن طلای روستای عشوند و معدن فروسیلیس را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدان| 5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سد گرین نهاوند هزینه شده استهمدان| 10 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های گردشگری سراب‌های نهاوند اختصاص یافتهمدان| 170 میلیارد تومان اعتبار برای معدن طلای عشوند اختصاص یافت

وی تصریح کرد: معدن طلای نهاوند که در سر جاده روستای عشوند قرار گرفته است به عنوان تنها معدن طلای استان همدان با اعتبار 170 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و در حال حاضر نیز کار در این معدن در حال انجام است.

بهرام‌نیا افزود: پروژه دوم نیز معدن فروسیلیس نهاوند با اعتبار 20 میلیارد دلار است که در مهرماه با کمک استاندار محترم همدان و با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه معدن فروسیلیس نهاوند حدودا برای 200 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت و توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان به زودی در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: همچنین با توجه به ظرفیت مهم شهرستان در بخش کشاورزی پروژه سردخانه 10 هزار تنی با اعتبار 80 میلیارد تومان در شهرستان کلنگ‌زنی شد که این پروژه نیز کار بسیار بزرگ و ثمربخشی برای شهرستان  است.

بهرام‌نیا با اشاره به فعالیت پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان، گفت: با توجه به فعالیت چندین پروژه مهم محورهای اصلی و روستایی در نهاوند می‌توان گفت با اتمام این پروژه‌ها خوشبختانه یکی از زیرساخت‌های توسعه در شهرستان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز در هر کجای شهرستان که نگاه می‌کنیم یک پروژه اشتغال‌زایی و عمرانی در حال اجرا شدن است و این نتیجه هم‌آوایی و وحدت بین مسئولان و مردم شهرستان است.

بهرام‌نیا افزود: همچنین امروز نگاه مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان این است که عقب‌ماندگی‌های این شهرستان جبران شود و این جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل سه سقف از هفت سقف پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ دو پروژه شاخص سرمایه گذاری که بیش از یک سال مجموعه شهرداری را درگیر کرده بود، به پایان رسید؛ یکی تونل غدیر و بلوار جعفر طیار (ع) که تا خیابان شهیدان فاطمی ادامه داشت همزمان با شب عید تحویل شهروندان داده شد و دیگر رمپ‌های شمال شرقی بلوار فردوسی و پیامبر اعظم (ص) که قبل از نیمه شعبان در اختیار تحویل مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: تولید و حمل و پخش ۲۱۰ هزار تن آسفالت، تولید ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی طی سال گذشته انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش معدن و مصالح معدنی که منجر به تولید مصالح زیرسازی و زیراساس و اساس در پروژه‌ها می‌شود، معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها از آن بهره برداری می‌کرد و در ۷۰ درصد نیاز شهرداری را این معدن پاسخگو بود.

بخشی اضافه کرد: در سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک را نیز بگیرد.

وی افزود: مجوز این کار از مجاری قانونی طی و گرفته شد و در سال جدید موضوع بحث انفجار و بهره برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به تدوین برنامه دقیق و پیگیری‌های روزانه برای اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: از جمله این پروژه‌ها تقاطع نیک اندیش با بلوار سردار سلیمانی است که سال گذشته آغاز شد و در حال پیگیری است.

بخشی گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) ۱۶ هزار متر مربع زیربنا دارد و از هفت سقف، سه سقف آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث مسیر دسترسی تونل غدیر به پیامبر اعظم (ص) پروژه دیگر است که از سال ۱۴۰۲ آغاز شد، پروژه تقاطع صدوقی و فردوسی و رمپ شرقی-غربی قسمت جنوبی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم (ص) نیز پروژه‌هایی هستند که در سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در صورت تأمین منابع، در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: رفع معارضات پروژه‌ها، تأمین منابع و مصالح، تجهیز کارگاه و موضوعات جدی این پروژه‌ها سال گذشته جلو رفته و در حال حاضر روی روال خوبی در حال پیگیری است.

کد خبر 750848

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده