Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@01:30:11 GMT

۱۰ نامزد حزب دموکرات به مناظره ماه سپتامبر راه یافتند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۲۲۰

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، ۱۰ دموکرات‌ که برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نامزده شده‌اند به احتمال زیاد صلاحیت برای شرکت در دور سوم مناظره را که بناست در ماه سپتامبر برگزار شودT اخذ می‌کنند. این در حالی است که فرصت کمیته ملی دموکراتیک برای تایید صلاحیت نامزدها شامگاه گذشته -‌چهارشنبه- به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رقم نصف تعداد نامزدهایی است که در دو دور پیشین مناظره‌ها شرکت داشتند. این بدان معناست که به احتمال زیاد دور سوم مناظره‌ در یک جلسه، به تاریخ ۱۲ سپتامبر برگزار می‌شود. 

برای اخذ صلاحیت شرکت در مناظره ماه سپتامبر، کمیته ملی دموکراتیک از هر نامزد خواست تا ۱۳۰ هزار اهداکننده مالی و دست کم دو درصد حمایت در چهار نظرسنجی مورد تایید این کمیته داشته باشند. 

از میان کسانی که از حزب دموکرات خود را نامزد انتخابات کرده‌اند، ۱۰ نفر توانستند به دور بعد راه یابند: «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، «کامالا هریس»، سناتور ایالت کالیفرنیا، «ایمی کلوبوخار»، سناتور ایالت مینه‌سوتا، «بتو اورورک»، نماینده پیشین مجلس، «اندرو ینگ»، کارآفرین آمریکایی، «هولیان کاسترو»، وزیر پیشین مسکن و توسعه شهری این کشور، «پیت بودجج»، شهردار ساوت بند، «کوری بوکر»، سناتور ایالت نیوجرسی.  

این در حالی است که نامزدهایی که نتوانسته‌اند صلاحیت شرکت در مناظره ماه سپتامبر را کسب کنند،‌ می‌توانند همچنان برای مناظره ماه اکتبر اقدام کنند که همان اصول و مقررات را دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، فاجعه انسانی را در غزه ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی یهودی‌ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6091359

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا