Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محجوب ظهر پنجشنبه در جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اردبیل عنوان کرد: تعاونی‌ها محل سوداگری و سود شخصی نبوده بلکه مجموعه‌ای برای پیشرفت متوازن کشور و توسعه و آبادانی آن هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد به جایگاه واقعی تعاونی و ضرورت حمایت از آن پی نبرده‌اند، افزود: تعاونی‌ها نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار داشته و باید از ظرفیت چنین مجموعه‌هایی به بهترین شکل ممکن برای تولید ثروت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شرکت‌های تعاونی با شرکت‌های سهامی تفاوت بزرگی دارند، چرا که مدیران و علاقه مندان به سرمایه گذاری در تعاونی‌ها با وجود اینکه منابع مالی خود را وارد این مجموعه‌ها می‌کنند اما در نهایت تنها از خق یک رای در تصمیم گیری‌های کلان برخوردار هستند.

به گفته محجوب هفته تعاون فرصت مناسبی برای قدردانی از فعالان این بخش، تبیین جایگاه والای تعاون و نهادینه شدن هر چه مناسب اهداف و سیاست‌ تعاونی‌ها به منظور افزایش سهم اقتصادی بوده و باید از این فرصت به شکل مطلوبی بهره برد.

کد خبر 4705812

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاونی علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد

ظهوری مدیرعامل بندر خشک پیشگامان یزد در بازدید  نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از غرفه بندر خشک پیشگامان در شمشین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، خدمات و فعالیت‌های بندر خشک پیشگامان را تشریح کرد.

ظهوری اظهار داشت: در این بازدید مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان ارائه شد که مورد استقبال دکتر نجار قرار گرفت و ایشان تمایل خود را برای اجرای اقتصاد تعاونی در شرکت‌های زیرمجموعه ابراز داشتند.

در پایان مقرر گردید تیمی از سوی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع برای بازدید و بررسی موقعیت و ظرفیت‌های بندر خشک پیشگامان به یزد سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان