Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۱۰۰۰ مورد جهیزیه به زوج‌های استان کرمانشاه تحویل داده شد. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم توزیع 500 جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان استان کرمانشاه که با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: از زلزله آبان‌ماه سال 96 تاکنون بیش از 1000 مورد جهیزیه به زوج‌های استان کرمانشاه از سوی سپاه پاسداران تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:: ازدواج راه بلند و بزرگی برای خروج انسان از خود محوری و تک محوری و رسیدن به دیگرنگری است و خداوند انسان را زوج آفرید و بهترین و والاترین مظهر زوجیت خداوند ازدواج است.

56 جهیزیه توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا بین محرومین خوزستانی توزیع می‌شود3 هزار فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان فارس اعطا شد1000 فقره جهیزیه به مددجویان فارس اعطا شد

ریحانی با بیان اینکه ازدواج یکی از بسترهای تکمیل و تکامل رسیدن به قرب الهی است و سعادت انسان در تنظیم برنامه خدا و خلق خداوند تعیین می‌شود بیان کرد: سپاه استان کرمانشاه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در تسریع ازدواج پس از حادثه زلزله سال 96 تاکنون بین 200 زوج جوان در سرپل‌ذهاب، 180 نفر در ثلاث باباجانی و 160 نفر در روانسر جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری توزیع کرده و امروز نیز این جهیزیه اهدایی بین 500 زوج جوان از سراسر استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ع

R41380/P1494/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران