Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل یاری در جشنواره شهید رجایی که با حضور وزیر اطلاعات در سالن استانداری برگزار شد اظهارداشت: جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت و با هدف بهبود عملکرد دستگاه های خدمت رسان با مشارکت ۵۰ دستگاه اجرایی برگزار شد که پس از ارزیابی تیم های کارشناسی تعداد ۱۷ دستگاه اجرایی به عنوان برتر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری با اشاره به گروه بندی دستگاه های اجرایی شرکت کننده در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ گفت: تعداد ۱۰ دستگاه در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت، تعداد ۱۳ دستگاه در گروه زیر بنایی و تولیدی، همچنین یدر گروه شرکت ها، بانک ها و بیمه ها، ۵ دستگاه، در بخش گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، ۱۰ دستگاه و در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی، ۱۲ دستگاه اجرایی ارزیابی شدند.

وی بیان کرد: حدود ۳۱۶۶ شاخص ارزیابی شد که ۳۲ شاخص عمومی و ۷۵۹ شاخص اختصاصی بود که بیش از ۱۰۰ نفر کار ارزیابی را انجام دادند.

یاری اضافه کرد: امسال شاخص میز خدمت هم اضافه شد که شاخص امتیاز ۹۳۳ امتیاز بود که در این زمینه اصلاح ساختار سازمانی،  برون سپاری، توسعه دولت الکترونیک، اصلاح فرآیند های اداری، استفاده از فرایندهای نوآورانه، مورد توجه بود.

وی گفت: در بخش مدیریت سبز کمی عقب هستیم و شاخص های خوبی نداریم که باید این نقیصه برطرف شود.

یاری یادآورشد: فرآیند ارزیابی عملکرد سال گذشته از ۱۳ خرداد ماه امسال شروع شد و ۳۰ مرداد ماه خاتمه یافت و در شاخص های عمومی در ۷ محور و شاخص های استانی در ۹ محور انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در تحلیل نتایج ارزیابی دستگاههای اجرایی استان گفت: میزان درصد تحقق میانگین شاخص های عموم  ۶۴,۶۰ درصد و تحقق میانگین شاخص های اختصاصی ۹۳.۳۵ درصد و در مجموع، میزان تحقق میانگین شاخص ها ۷۹.۴۹ درصد بوده است.

وی اضافه کرد: از اهداف مهم دیگر این جشنواره شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه ‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهارداشت: در شهریور ماه سال گذشته از ۱۵ دستگاه اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی تقدیر شد و امسال ۱۷ دستگاه اجرایی به عنوان برتر شناخته شدند.


 
شرکت توزیع نیروی برق، امور اقتصادی و دارایی، آب و فاضلاب، تامین اجتماعی، استاندارد، بنیاد شهید، بهزیستی، ثبت احوال،  ثبت اسناد و املاک، امور مالیاتی، ورزش و جوانان استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، تعزیرات حکومتی، در این جشنواره تجلیل شدند.
 

کد خبر 4705875

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین جشنواره شهید رجایی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد.

در این مراسم از مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست