Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان با بیان اینکه کمیته امداد در طرح‌های اشتغال‌زایی نمره قابل قبولی داشته است گفت: امیدوارم در ادامه دولت به این نتیجه برسد که افراد واقعا نیازمند را در دهک‌های دریافت یارانه حفظ کند و افرادی که به یارانه نیاز ندارند حذف شوند. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه کمیته امداد سه ویژگی متمایزکننده از دیگر نهاده‌ها دارد اظهار داشت: نخسین ویژگی این نهاد وجود ولایت امر مسلمین در راس آن است که انجام امور با نظارت ایشان ارزشمند بوده و اهمیت ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حوزه فعالیت این نهاد را ویژگی دوم این کمیته امداد عنوان کرد و افزود: حوزه‌ عملکرد کمیته امداد که اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند بسیار ارزشمند است و در آیات و روایات به این مسئله تاکید شده است.

720 مددجوی کمیته امداد استان کرمان به دولت برق می‌فروشند8 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان کرمان ساخته می‌شودمددجویان کمیته امداد استان کرمان سالانه 14 هزار متر مربع فرش می‌بافند

امام جمعه کرمان ویژگی سوم کمیته‌امداد را وجود مدیرانی متدین و از با اعتمادترین و دلسوزترین افراد جامعه دانست و گفت: امیدوارم در ادامه دولت به این نتیجه برسد که افراد واقعا نیازمند را در دهک‌های دریافت یارانه حفظ کند و افرادی که به یارانه نیاز ندارند حذف شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت دیگر کمیته امداد ظرفیت بخش خصوصی و خیران است که هنوز اشباع نشده است افزود: کمیته امداد می‌تواند در جذب خیران پویا تر و بهتر عمل کند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه طرح خوب زمانی خوب است که کارنامه موفقی داشته باشد بیان کرد: کمیته امداد در طرح‌های اشتغالزایی نمره قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه در استان کرمان بیش از 30 موقوفه در این حوزه داریم که بیش از 10 موقوفه آن قابل توجه هستند گفت: در کمیته امداد بخش اقتصادی وجود دارد که راغب به کسب درآمد و کمک به محرومین است لذا خواستار این هستیم که استفاده از موقوفه‌ها و عملکرد آن‌ها بهتر از گذشته باشد.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است