Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وطنی قائمشهر که استادیوم خانگی تیم نساجی است یکی از اولین ورزشگاه هایی بود که در تعطیلات توانست مجوز سازمان لیگ و فدراسیون را بگیرد. آن ها البته هنوز در لیگ نوزدهم مسابقه ای را میزبانی نکرده اند اما آخرین تصاویر از این ورزشگاه نشان می دهد که گیت های این ورزشگاه که آخرین مرحله از فرآیند تکمیل آن بود نیز کاملا آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندلی گذاری و بازسازی رختکن و سرویس های بهداشتی این ورزشگاه نیز پیش از این انجام شده و روند آماده سازی اش مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود. وطنی امسال با توجه به اندک تغییرات موثری که داشته می تواند باردیگر یکی از جذاب ترین ورزشگاه های ایران باشد.
اما نکته جالب ورزشگاه وطنی در سال های گذشته حضور خانه ای در همسایگی این ورزشگاه بود که اعضای آن خانه طرفداران پروپا قرص نساجی بودند و بازی ها را از روی بالکن خانه شان تماشا می کردند. این موضوع با مخالفت ناظران چند مسابقه این تیم همراه بود هرچند تصاویر تلویزیونی و عکس های جالبی از این افراد درحالی که میوه و چای می خوردند و بازی را تماشا می کردند در فضاهای مختلف رسانه ای دست به دست می شد.
موضوع جالب تر این بود که وقتی برای پوشش این فضا دیوارهای مقابل خانه را بالا بردند آن همسایه ها هم همین کار را انجام داد و ارتفاع خانه را بالاتر برد. حالا در تصاویری که از شرایط امروز ورزشگاه وطنی منتشر شده اتفاقی جالب تر افتاده است خانه ای که در همسایگی وطنی قرار داشت کاملا به رنگ پرچم نساجی در آمده و برای خودش یک وی آی پی اختصاصی است.

256 43

کد خبر 1294456

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه نساجی قائمشهر لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال استان کردستان سینمای ایران لیگ برتر نوزدهم روسیه فوتبال اروپا قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان پرسپولیس است. سرخ‌های تهرانی و مازندرانی شرایط حساسی برای قهرمانی و بقا دارند و سه امتیاز این مسابقه برای‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد.

نساجی در این بازی با لباس قرمز رنگ به میدان می‌رود و پرسپولیس نیز یکدست مشکی‌پوش خواهد بود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام در ورزشگاه وطنی با برتری چهار بر صفر مقابل نساجی قهرمان شده بود. پرسپولیسی‌ها در آن بازی سفیدپوش بودند ولی این فصل در وطنی مشکی به تن خواهند کرد.

کد خبر 849512 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!