Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: امر به معروف و نهی از منکر مظلوم است و از رسانه‌ها می‌خواهیم تا نگذارند این مظلومیت تداوم پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خلیل صالحی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با بیان اینکه طبق سنوات گذشته و در آستانه ورود به ماه محرم، هفته نخست این ماه به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است؛ اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر مظلوم است و از رسانه‌ها می‌خواهیم تا نگذارند این مظلومیت تداوم پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از اقداماتی که دشمنان در راستای جنگ نرم و پس از شکست در جنگ سخت در پیش گرفته‌ است، ترویج فساد و بی بندوباری، تقدس زدایی و کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و نظام است و در این راستا بدنبال ترویج روحیه بی تفاوتی افراد جامعه در اکثر مواردی هستند که مستقیم یا غیرمستقیم به زندگی آن‌ها مرتبط است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران خاطرنشان کرد: این فریضه از جمله راهکارهایی است که با همت و مشارکت مردم و حمایت مسئولان می‌تواند ضمن خنثی کردن این هدف شوم دشمن، ظاهر جامعه را نیز از بی دینی پاک کند و به نوعی بهداشت روانی را فراهم آورد.

صالحی متذکر شد: با توجه به هدف امام حسین(ع) از قیام و فضای معنوی ماه محرم، این ایام زمان مناسبی برای ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج روحیه مسئولیت‌پذیری و پرهیز از بی تفاوتی به ناهنجاری‌های جامعه است.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در ستاد، آموزش نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر و ترویج روحیه مطالبه‌گری در میان مردم است؛ عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر رأساً مجری مقابله با فساد و ناهنجاری‌ها نیست؛ بلکه وظیفه دارد با آموزش و فرهنگ سازی این واجب فراموش شده را احیا کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اعلام کرد: ستاد امر به معروف در هفته احیا، عنوان نهضت حسینی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی را در راستای تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی و مطالبه‌گری عمومی را برای شعار هفته امسال برگزیده است.

صالحی با بیان اینکه این ستاد برای هر روز از هفته احیا برنامه‌های متفاوتی را تدارک دیده است؛ گفت: به منظور حسن اجرای این برنامه ها، ارتباط موثری با سازمان‌های دولتی، قضایی، نظامی، کانون‌های فرهنگی مساجد، هیات و اصناف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، برگزاری گردهمایی سالانه ستاد با حضور مسئولان استانی و کشوری، ائمه جمعه و مدیران و فرماندهان استان و گروه‌های مردمی  در تاریخ 13 شهریورماه در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) ساری است؛ تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های تمهید شده، برگزاری تجمع بزرگ طلایه‌داران معروف در کلیه مصلی‌های استان در 15 شهریورماه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اجرای طرح ناظر یک را که یکی از برنامه‌های از پیش تدبیر شده این ستاد بود، مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک، طرح ناظر دو نیز کلید می‌خورد که با اجرای این دو طرح، بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات و ناهنجاری‌ها در ظاهر جامعه مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.    سیدرضا یحیوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.    وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.   مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • آخر هفته بارانی مازندران
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر