Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:07:30 GMT

صحنه زشتی که معلم کانادایی در خیابان رقم زد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۲۳۶

صحنه زشتی که معلم کانادایی در خیابان رقم زد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس کانادا از شروع تحقیقات در مورد اقدام نژادپرستانه یک معلم بازنشسته این کشور  علیه یک زن چینی خبر داده است. در ویدئویی که پلیس کانادا به آن استناد کرده «کارلا والدمن» در اقدامی سخیف این زن جوان را با عباراتی نژادپرستانه مورد حمله قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در پارکینگ خودرو یک مرکز خرید در شهر ریچموند واقع در استان بریتیش کلمبیا  کانادا رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده این زن سفید پوست خطاب به «امی ژو» می‌گوید: «برگرد به چین. ما نمی‌خواهیم تو اینجا باشی، چون بلد نیستی رانندگی کنی.» در ادامه این ویدئو زن نژادپرست با ادبیاتی سخیف شروع به شعرخوانی کرده و می‌گوید: " چینکی، چینکی، دختر چینی ".

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بنا به گزارش CBC کانادا این زن چینی به همراه دختر ۳ ساله‌اش، مادر مریضش را نزد پزشک برده بود که در بازگشت با این زن سفیدپوست مواجه شد. بنا به ادعای امی، زن کانادایی علاوه بر به کار بردن ادبیات نژادپرستانه با کوبیدن ماشین خود به خودروی او خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید:  رفتار وحشیانه نژادپرستان آمریکایی با یک رنگین پوست +فیلم

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش شدید کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " واقعا باور اینکه چنین اتفاقی در کانادا رخ دهد سخت است. آن هم توسط فردی که خود قبلا معلم بوده و باید الگویی برای کودکان ما باشد. "

انتهای پیام/

نمایش نژادپرستی معلم کانادایی علیه زن چینی در خیابان!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانادا وحشتناک ترین ها نژادپرستی کانادا چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟

تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از مهاجرت مهدی نصیری (مدیر مسئول سابق کیهان) به کانادا نوشتند. البته برخی هم اعلام کردند این روزنامه‌نگار خبرساز به طور موقت و برای دیدار فرزندش به مسافرت رفته و مرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!