Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مازیار یحیوی معاون آموزشی واحد بندرعباس در نشست خود با مدیران و کارشناسان گروه های آموزشی گفت: همه جوانب امر برای پذیرش دانشجو فراهم شده و با اعلام نتایج نهایی، همه باید با رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی پذیرای دانشجویان ورودی جدید باشند.

وی افزود: علاوه بر رشته های سابق، رشته‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت امور بانکی، مهندسی شهرسازی، مدیریت بیمه و نقاشی در مقطع کارشناسی پیوسته، نیز به رشته های این واحد اضافه شده است که پذیرش در این رشته ها نیز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای نخصصی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، رایزنی لازم برای مستقر ساختن مراکزی چون اداره پست، پلیس به علاوه 10، انتشارات، کافی نت در ساختمان مرکزی آموزش جهت تسهیل در کارهای داوطلبان پیش بینی شده و تمام بخش های ثبت نام به صورت متمرکز در طبقه همکف ساختمان مرکزی آموزش خدمات لازم را به دانشجویان می دهند.

دانشیار دانشکده منابع طبیعی افزود: در همین راستا ستادی متشکل از حوزه های مختلف با محوریت معاون فرهنگی و دانشجویی شکل گرفته که امید می رود در بالا بردن میزان رضایتمندی نقش مهم و بسزایی ایفا نمایند.

یحیوی گفت: برخورد خوب، سرعت عمل، همکاری در امور از موارد مهمی است که باید همه به آن اهتمام ورزند و با جدیت آن را به کار گیرند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، اظهار امیدواری کرد در سال جدید این دانشگاه پذیرای ۳ هزار دانشجوی ورودی جدید باشد.

82 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس معاون آموزشی مازیار یحیوی پذیرش دانشجو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس معاون آموزشی پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر