Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تمبر یادبود هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی همچنین تمبر یادبود یزد حسینیه ایران پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه این اجلاس در میدان امیرچخماق یزد رونمایی شد.

این تمبر یادبود به امضای رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، استاندار یزد، امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان و شرکت کنندگان در این مراسم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین از خانواده شهید مدافع حرم، شهید محمدخانی همچنین خانواده شهید محراب، آیت الله صدوقی و خانواده حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی تجلیل شد.

تجلیل از دختر شیخ زکزاکی همچنین حاج حسن جاسم سلطان از کربلا نیز از دیگر افراد تجلیل شده در این مراسم بودند.

در این مراسم پرچم حرم حضرت امام حسین (ع) به استان آذربایجان شرقی به عنوان میزبان هجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان اهدا شد.

همچنین در این مراسم از ۲۵ پیرغلام از استانهای مختلف کشور و ۱۵ پیرغلام حسینی از کشورهای سوریه، ترکیه، پاکستان، افغانستان، هندوستان، لبنان، تایلند، یمن، عراق، کلمبیا، آذربایجان، بحرین همچنین موبد فریبرز شهبازی از اقلیت های زرتشتی ایران و اسقف کشور لبنان، ماموستا عبدالسلام امامی از پیرغلامان اهل سنت تجلیل شد.

به گزارش مهر، هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی از روز گذشته با حضور ۷۰۰ مهمان از سراسر کشور و ۲۹ کشور جهان در یزد در حال برگزاری است.

کد خبر 4706059

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اجلاس پیرغلامان حسینی رونمایی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا

(تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • حضور ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی