Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@02:34:33 GMT

اقدام مضحک ارتش اسرائیل در مرز لبنان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۹۵۵

«علی شعیب» خبرنگار شبکه المنار در توییترش تصاویری منتشر کرد که آن را برای ارتش رژیم صهیونیستی «رسوایی» توصیف کرد.

اخبار بین الملل- این تصاویر، عروسک‌ها و مجسمه‌هایی را در داخل خودروهای زرهی این رژیم در مرز با لبنان نشان می‌دهد که تمسخر کاربران را به همراه داشته است. آنها می‌گویند ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله، وانمود کرده که نظامیانش در مرز مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله اعلام کرد که در پاسخ به حمله پهپادی روز یکشنبه هفته گذشته رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت، حزب الله عملیات انتقام جویانه انجام خواهد داد، رژیم صهیونیستی در نگرانی و وضعیت آماده‌باش به سر می‌برد.

شعیب درباره این تصاویر گفت: این رسوایی قادر به سرنگونی مقامات بزرگی در ارتش شماست. زیرا گواه حماقت و کودنی شماست. چون هنوز نیاموخته‌اید که با مردانی روبه‌رو هستید که از خرد، مهارت، شجاعت و ایمان برخوردارند تا شما را شکست دهند.


تصویری از جیپ‌ها با مجسمه

شعیب سپس به جمله سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها اشاره کرد که گفت، «انضبوا» (دهن‌تان را ببندید و شرتان را کم کنید) و نوشت: انضبوا وضبوا تماثیلکم... هالحرکات حتى ​الأطفال​ بلعبة الغُمیّضة ما بیعم (خودتان را جمع کنید و جمع کنید مجسمه‌هایتان را.. حتی بچه‌ها هم در بازی قایم‌باشک چنین کاری نمی‌کنند).

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به این خبر واکنش نشان داد و نوشت، خبرنگار شبکه المنار تصویری از عروسک‌هایی درون جیپ‌های اسرائیل در مرز لبنان منتشر کرده و نوشته که این کار نشانه حماقت است و این کار را از ترس انتقام حزب‌الله انجام داده است. 

در گزارش هلر لایت و اوری شابی در وبسایت شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است که علی شعیب خبرنگار المنار با انتشار تصاویر مذکور نوشته، نیازی نیست به این جیپ‌ها بخندیم. این دردسری است که در نهایت به عزل مسئولان نظامی (ذی‌ربط) منجر می‌شود چون کاری است که نشانه حماقت است.

شبکه خبری روسیا الیوم نیز در خبری با تیتر «روزنامه‌نگار لبنانی، وحشت ارتش اسرائیل از پاسخ حزب‌الله را فاش کرد»، در این خصوص نوشت، اسرائیل به حساب خود با این ترفند سعی داشت نیروهای حزب الله را که برای حمله تلافی‌جویانه آماده می‌شوند فریب دهد و بدون اینکه متحمل تلفات جانی شود، معادله حمله در برابر حمله، تمام شده باشد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله رژیم صهیونیستی شبکه های اجتماعی لبنان اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی