Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@13:47:23 GMT

وحید اینجا، وحید آنجا، وحید همه جا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۹۷۹

وحید هاشمیان قرار است امروز در اصفهان بازی سپاهان و ماشین‌سازی را ببیند و فردا هم در تبریز تماشاگر بازی تراکتور و پرسپولیس باشد، اما این برنامه‌ریزی فشرده باعث نمی‌شود وحید از تمرین شخصی و انفرادی دست بکشد.

اخبار ورزشی- هاشمیان دیروز به کمپ تیم ملی رفت و تنهایی تمرین کرد. البته همان زمان نیما نکیسا، ابراهیم شکوری و جمعی از همدوره‌های او داشتند در قالب تیم پیشکسوتان فوتبال با تیم هنرمندان بازی می‌کردند، ولی وحید کار خودش را انجام داد و طبق معمول تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فعلاً دستیار ایرانی ویلموتس باید جای خالی مرد بلژیکی را پر کند و تا می‌تواند بازی‌های لیگ برتر را ببیند تا کسی نپرسد آقای تاج، این ویلموتس کجاست؟ این که بدتر از کارلوس کی‌روش هیچ وقت نیست؟

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور بازی پیشکسوتان تیم ملی لیگ برتر وحید هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵  امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.  این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • اصطلاح حشاشین مربوط به ترور فرماندهان صلیبی است
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم