Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:35:21 GMT

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از سوی فیفا محروم شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۳۵۰۵

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از سوی فیفا محروم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سامان قدوس که ابتدا در تیم اوسترشوندس سوئد بازی می کرد، بعد از درخشش در این تیم مورد توجه باشگاه های دیگری قرار گرفت. او ابتدا با باشگاه اوئسکا اسپانیا به توافق رسید ولی بعد از آن پیشنهاد باشگاه آمیان فرانسه رسید و این بازیکن راهی لیگ فرانسه شد.

همین مسئله شکایت باشگاه اوئسکا را به فیفا در پی داشت چرا که هم این بازیکن و هم باشگاه اوسترشوندس توافق با باشگاه اسپانیایی را زیر پا گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا هم بعد از چند ماه تحقیق و بررسی روی این پرونده، در نهایت رای خود را صادر کرد. بر این اساس قدوس ۴ ماه از انجام فعالیت فوتبالی محروم است و همچنین باید مبلغ ۴ میلیون یورو خسارت را ظرف ۳۰ روز به باشگاه اوئسکا پرداخت کند.

تیم اوسترشوندس سوئد هم از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

به این ترتیب سامان قدوس قادر به همراهی تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای رفت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی هم نخواهد بود.

کد خبر 4706106 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سامان قدوس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال آمیان فرانسه فیفا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی مسابقات قهرمانی جهان گابریل کالدرون تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم والیبال نوجوانان ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟