Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات جمعیت هلال در طرح نذر آب استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این طرح از ۱۰ مرداد ماه شروع شده است و احتمالا تا ۲۴ شهریور ماه نیز طول می‌کشد.

نصیری با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴ هزار و ۱۵ نفر در این منطقه خدمات دریافت کردند و ۳ هزار و ۳۷۲ قلم دارو در این منطقه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۸۰۰ بسته لوازم التحریر، ۸۰ بسته مواد غذایی، ۸۰ بسته لوازم بهداشتی و ۷۵۰ بسته اسباب بازی و ۲۰ هزار ماسک در این منطقه توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان هیرمند استان سیستان بلوچستان گفت: ۵۷۸ نفر در این شهرستان خدمات دریافت کردند و ۲۹۸ قلم دارویی به ارزش ۸۰ میلیون ریال توزیع شد.

او ادامه داد: ۱۵۰ بسته موادغذایی، ۳۰۰ بسته اسباب بازی و ۱۰ بسته لوازم التحریر به مردمان این منطقه اهدا شد.

نصیری درباره خدمات انجام شده در شهرستان ایرانشهر بیان کرد: دو هزار و ۱۳۱ نفر در این منطقه خدمات دریافت کردند و ۳ هزار و ۵۰۰ قلم دارو به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

او افزود: ۴۵۳ بسته موادغذایی، ۷۰۰ بسته لوازم التحریر، ۳۰۰ بسته اسباب بازی اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: آغاز اجرای دومین طرح نذر آب در ۴ استان کشور/ حمایت‌های بهداشتی، روانی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۲۱۵ نفر خدمات جمعیت هلال احمر را دریافت کردند و ۱۸۰ قلم دارو در این منطقه توزیع شد.

او با اشاره به اهدا ۳۰۰ بطری آب معدنی در این منطقه افزود: ۶۰ عدد تانکر به ارزش ۶۸۲ میلیون ریال در این منطقه تعبیه سازی شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: تمامی تانکر‌های تعهد شده طبق برنامه تامین شده است.

نصیری با بیان اینکه این طرح با کمک سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه در حال انجام است، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی شامل ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام روستایی نصب و بهره برداری از دستگاه‌های تصفیه آب و بازسازی مدارس روستایی از جمله برنامه‌های سازمان داوطلبان در این طرح است.

انتهای پیام/

طرح نذر آب از ۱۰ مرداد ماه آغاز شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

 امیر دریادار دوم حسین حسنی، فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارت وارد شده به شهرستان کنارک، نیروی دریایی ارتش برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی، با هدف کمک به مردم سیل‌زده در سیستان و بلوچستان وارد عرصه شد.

فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگرد‌ها و خودرو‌های تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای رفع نیاز‌های اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودرو به صعب العبورترین روستا‌ها که امکان دسترسی به آنها وجود نداشت، منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ سورتی پرواز بالگرد به روستا‌های صعب‌العبور انجام شده که این پرواز‌ها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش و در همکاری با خودرو‌های تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع) جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور انجام می‌شود.

امیر دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگرد‌های ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است