Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:13:53 GMT

افتتاح چند طرح عمرانی در شهرستان میاندورود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۳۸۷۲

افتتاح چند طرح عمرانی در شهرستان میاندورود

در ششمین روز از هفته دولت مجتمع آب‌رسانی دارابکلا با اعتبار 17 میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پنج شنبه شب در ششمین روز از هفته دولت چند طرح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در میاندورود افتتاح شد.

اولین طرح، افتتاح طرح آبخیزداری در روستای جامخانه بود که کی‌پور رئیس منابع طبیعی و آبخیرداری میاندورود در این باره گفت: 6 بند رسوب‌گیر با اعتبار 240 میلیون تومانی ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: این بندها حدود سه هزار متر مکعب آب را پشت خود می‌توانند ذخیره کنند.

در ادامه افتتاح پروژه پرواربندی 450 راسی گوسفند در جامخانه با اعتبار 950 میلیون تومانی در سال رونق تولید افتتاح شد.

همچنین افتتاح ساختمان vip زمین ورزشی سورک با حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

جواد اسفندیاری رئیس ورزش و جوانان میاندورود در این باره اظهار کرد: این ساختمان دارای چند اتاق برای هیات فوتبال و همچنین سالن برگزاری جلسات می‌باشد.

اسفندیاری با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل این پروژه 80 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: به‌دنبال ساخت مرحله دوم سکوی تماشاگران هستیم.

حسین منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود نیز در این مراسم گفت: این چنین پروژه‌ها به جوانان روحیه می‌دهد و باعث افزایش پشتکار آنها می‌شود.

چهارمین پروژه افتتاحی امروز مجتمع آب رسانی روستای دارابکلا بود که فضلی رئیس اداره آب روستای میاندورود در توضیح این پروژه بیان کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومانی به اتمام رسید که شامل چاه، خط انتقال 6 کیلومتری و دو مخزن 50 و 500 هزار مترمکعبی است.

فضلی خاطرنشان کرد: در روستای دارابکلا یک هزار و 800 مشترک داریم که با اجرای این پروژه بخشی از مشکلات این روستا مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار