Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری اعتقاد دارد که علیرضا فغانی قضاوت خوبی داشته است.

طرفداری- در چارچوب رقابت های هفته نخست لیگ برتر، دو تیم استقلال و فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نوذر رودنیل در گفت و گو با فارس در مورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی در بازی استقلال و فولاد خوزستان گفت:

تقریبا تمامی تصمیم هایی که داور و کمک داوران در این بازی گرفت درست بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی خطاها، آفسایدها درست اعلام شد. در دقیقه 2 مسابقه نیز اتفاقی در محوطه جریمه فولاد رخ نداده بود. فقط در نیمه اول داور می توانست به ایوب والی کارت زرد نشان بدهد که این کار را نکرد.

وی افزود:

مهم ترین صحنه این مسابقه گلی بود که در دقیقه 90+5 به ثمر رسید. داور 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما در این 5 دقیقه دروازه بان استقلال دوبار به زمین افتاد و یکبار هم به حسینی کارت زرد نشان داد در واقع فغانی در وقت های اضافه نیز وقتی اضافه محاسبه کرد و گل فولاد خوزستان در وقت های قانونی به ثمر رسید. داور مسابقه اشتباه تاثیرگذاری در این بازی نداشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب