Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا تأملی شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم غبار روبی گلزار شهدای اردستان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قوه مجریه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخر است که هفته ای را در راستای نکوداشت فعالیت های دولت در تقویم جمهوری اسلامی ثبت  کرده است که نشان  از نام دو شهید والا مقام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت وامدار شهیدان رجایی و باهنر است

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با اهدای جان خود در مسیر احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار شدند و این دولت است که امروز احیای مجدد سالانه خودش را در هفته دولت وامدار این دو شهید بزرگوار است.

فرماندار اردستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر سمبلی از صدها هزار شهید هستند که در طول انقلاب اسلامی تاکنون در مسیر احیای ارزش ها و دفاع از حدود الهی جان خود را نثار کرده اند.

وی ابراز داشت: مردم ما تا زمانی که در مسیر حرکت انقلاب اسلامی از نثار جان دریغ ندارند نگرانی از بابت حفظ انقلاب و کشور ندارند.

تاملی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت ششمین روز از هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر در گلزار شهدای منطقه حضور پیدا کردند تا تجدید بیعتی داشته باشند و از آنها استمداد کنند تا در همان مسیری که آنها جانشان را نثار کردند حرکت کنیم.

مسئولان نباید به خانواده شهدا بی توجهی کنند

فرماندار اردستان بیان داشت: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی در هر صندلی مسئولیتی قرار دارند نباید به وجدان خود اجازه دهند تا به خانواده شهدا بی توجهی کنند.

وی با بیان اینکه همه ما در حوزه مسئولیت های خودمان باید به این نکته توجه داشته باشیم که خانواده شهدا طلبکار نظام نیستند، افزود: این ما هستیم که وامدار حرکت شهداییم چراکه اگر آنها نبودند آرامش و امنیت کنونی را نداشتیم.

تاملی گفت: همه مسئولان  باید خارج از بخشنامه های توصیه ای و سفارشی وظیفه واقعاً دینی و ملی خود بدانند تا نسبت به خانواده شهدا ادای احترام کنند.

موضوع اشتغال جانبازان اردستانی در دستور کار قرار گرفته است

فرماندار اردستان با بیان اینکه در اردستان از سال گذشته بحث اشتغال فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد را در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: به همه دستگاه های دولتی گفته شده است  تا زمانی که موضوع اشتغال فرزندان جانباز برطرف نشود نیروی خارج از این حوزه جذب نکنند.

وی با اشاره به دغدغه اشتغال فرزندان خانواده شهدا افزود: مسئله اشتغال آنان را پیگیری می‌کنیم و با فرصتهای شغلی که امسال ایجاد خواهد شد امیدواریم موضوع اشتغال این عزیزان نیز برطرف شود.

کد خبر 4706151

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اردستان اشتغال هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی