Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه طالبان در حمله گسترده به مرکز شهرستان چاه آب در ولایت تخار در شمال شرق افغانستان ساختمان فرمانداری را تصرف کردند و درگیری‌ها با نیروهای امنیتی افغان همچنان ادامه دارد. ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، گروه طالبان با تصرف مرکز شهرستان چاه آب در ولایت تخار ساختمان فرمانداری را به آتش کشیدند و بخش‌های زیادی از این شهرستان را تحت کنترل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حشمت مسلم» فرمانده پلیس تخار در گفت‌وگو با آریانانیوز سقوط مرکز این شهرستان را تایید کرده است اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

از سوی دیگر، «محمد جواد جوهری» سخنگوی والی تخار گفت که طالبان حدود ساعت 5 بامداد امروز جمعه به مرکز شهرستان چاه آب حمله کردند.

وی افزود: این گروه بخش هایی از این شهرستان را تصرف کرده است.

سقوط 6 پاسگاه پلیس در تشدید حملات طالبان به ولایت تخار در شمال افغانستانفرار 50 هزار شهروند قندوز به ولایت تخار در شمال شرق افغانستان

به گفته سخنگوی والی تخرا، بخش‌هایی از بازار و ساختمان فرمانداری چاه آب به دلیل اصابت راکت آتش گرفته است.

با این حال، وزارت دفاع افغانستان با رد خبر سقوط این شهرستان گفت که درگیری‌های شدیدی بین طالبان و نیروهای دولتی ادامه دارد.

طالبان نیز اظهارداشت که این گروه به شهرستان‌های چاه آب، «درقد» و «بهارک» در ولایت تخار حمله کرده است.

حملات طالبان درحالی افزایش یافته است که 9 دور مذاکرات این گروه با نمایندگان آمریکا در قطر هنوز نتیجه قابل توجهی نداشته است.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد:  ۲ تن کمک بشردوستانه قزاقستان در بخش صحت به کابل رسیده است.

هیأت قزاقستانی به ریاست سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر این کشور با هدف تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق و شرکت در کنفرانس تواصل تجاری به کابل آمده‌ است.

قرار است در روزهای آینده و همزمان با این سفر، نشست سه‌جانبه منطقه ای در کابل با موضوع تجارت و ترانزیت میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید