Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در هفته‌های گذشته درباره ملکی در کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج صحبت‌های زیادی شد؛ ملکی به نام بهشت گمشده باغ وحش حسن رعیت دستیار بابک زنجانی. گفته شد در باغ وحشی که به «بهشت گمشده» معروف است، فقط ۱۷ ببر نگهداری می‌شود.

رویداد۲۴ به سراغ یک شاهد عینی رفته است که مدتی در این باغ حضور داشته است. او می‌گوید ابتدا که وارد باغ می‌شوید، زیبایی و تمیزی محل چشمتان را خیره می­‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از عبور از جاده­ شن ریزی شده­ کوتاهی سمت راست ویلایی دوبلکس و مبله با امکانات یک خانه کامل قرار گرفته است. در بالکن ویلا دو دست میز و صندلی برای خوردن غذا و نشستن دورهمی وجود دارد.

او می‌گوید: روبه‌­روی ویلا یک خانه درختی زیبا وجود دارد که در بالکن آن نیز میز و صندلی دو نفره وجود دارد و به اندازه­ تصاویر کارت پستال زیبا به نظر می‌­رسد. قبل از رسیدن به خانه درختی از روی جوی آب سنگ‌چین شده‌­ای می­‌گذرید که تعداد بی شماری ماهی­‌های بزرگ طلایی در آن ریخته شده است.

حسن رعیت میر کاظمی برای این قسمت ده فلامینگو خریده و برای آن طرف آب نیز پلیکان بزرگی خریداری کرده است. در سمت چپ ویلا گلخانه­‌ای وجود دارد که در آن گیاهان خاص و زیبایی مثل بنجامین در اندازه­‌های بزرگ هستند. حسن رعیت برای در ورودی گلخانه دو طوطی ماکائو خریده و برای تغذیه آنها ظرف‌های پسته و تخمه گذاشته شده است.

بخش بعدی ویلا برکه کوچک برای اردک‌ها و غازها و قوهای انجاست و پس از آن راهرویی است که سگ‌های بزرگ در آن نگهداری می‌شوند. هر کدام از سگ‌ها یک قفس بزرگ دارند و هر غریبه‌ای آنجا بیاید، آنها را پارس کردن به شدت می‌ترساند.

کنار راهروی سگ‌­ها محل نگه­داری مرغ و خروس‌هاست. در محل نگه­داری مرغ و جوجه­‌ها جایی برای انجام جوجه­ کشی نیز وجود دارد. همینجا یک کلبه­ بزرگ ساخته شده که که محل زندگی چند لاما و یک جفت گوزن است.

مهمترین بخش باغ وحش حسن رعیت میر کاظمی قفس ببرهاست که تعداد زیادی ببر در آن نگهداری می‌شود. این ببرها دست آموز هستند اما با وجود این کسی جز مربیان و مسیولان غذای آنها کسی نمی‌تواند به ببرها نزدیک شود. 

بعد از قسمت انتهایی باغ که قفس ببرها قرار گرفته شده، قفس گونه­‌های مختلف کبوتر ساخته شده که مجموعاً صد‌ها کبوتر در آنجا نگهداری می‌شوند. بعد از آن جایگاه شست و شوی سگ‌هاست.

آخرین گونه­ حیوانی که در باغ بهشت حسن رعیت قرار دارد، در کنار زمینی خالی، داخل اصطبل است. آنجا نیز حدود ۲۰ اسب که بعضی از آن­ها همراه کره خود هستند. یک نفر فقط مسیول اسب‌هاست که بعد از ظهر‌ها آن­ها را داخل زمین خالی مجاور می­‌گردانند.

به سمت ویلا که برمی­‌گردید از کنار زمین بازی کوچکی که داخل آن استخر توپ و انواع تاب و سرسره و میز پینگ پونگ و فوتبال دستی وجود دارد.

 

 

آرام؛ یکی از ببرهای حسن رعیت که در باغ وحش او نگهداری می‌شود

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن رعیت آملی لاریجانی فساد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات شهید بهشتی مدیریت حفظ نباتات استان یزد برگزار شد.      ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: این دوره در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.     وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.      لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • نقل، سوغات معروف شهر ارومیه
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی