Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  یکی از حاشیه‌های عجیب در جشن بهترین‌های لیگ، انتشار خبری در خصوص حضور آرایشگر بازیکنان پرسپولیس در این مراسم بود. اتفاقی که باعث ناراحتی این فرد شد. به همین بهانه با «کیوان انصاری»، آرایشگر پرسپولیسی‌ها تماس گرفتیم.
دلیل شما برای حضور در این جشن چه بود؟
من با اکثر بچه‌های پرسپولیس رفیق و صمیمی هستم و حتی خواننده رسمی باشگاه پرسپولیسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان آهنگ «این قرمزِ منِ» قبل از مراسم، محمد نادری تماس گرفت و گفت احمد (نوراللهی) با برادرش به جشن می‌آید، شجاع با پسرخاله اش می‌آید و من هم می‌خواهم با شما بیایم. من هم قبول کردم. وسط برنامه بودیم که متوجه شدم به شکل عجیبی، تعداد تماس‌هایم افزایش یافته. مدام عکسی از من کنار نادری ارسال کردند با این تیتر که آرایشگر سلبریتی‌ها به دعوت چه کسی و چرا باید در این جشن حاضر باشد؟
حالا از این موضوع خوشحال هستید که معروف شدید یا ناراحت؟
واقعاً ناراحتم. ۱۲ سال است کنار پرسپولیس هستم، اما نه کسی اسمم را شنیده و نه شلوغش کردم. مگر دیوانه‌ام که الکی به جشن بروم؟ از طرف دیگر، دو آرایشگر دیگر هم در مراسم بودند، اما هیچ‌کس از آن‌ها حرفی نزد! بدون دعوت نیامدم و اتفاقاً کارت VIP داشتم. نادری دقیقاً گفت دوست دارم در این مراسم چه برنده جایزه باشم و چه نباشم، کنارم باشی و من هم رفتم.
بعد هم با نادری از مراسم بیرون رفتی؟
بله، وقتی عکس‌ها را برای محمد ارسال کردم، شاکی شد و به من گفت بلند شو برویم بیرون. حدود ۲۰ دقیقه بیرون ماندیم تا خبرنگاری که آن جنجال را به پا کرده بود، بیرون بیاید. من کمی عصبانی شدم و با صدای بلند با این فرد صحبت کردم، اما بعداً از او عذرخواهی کردم و گفتم واقعاً ناراحتم کردی. اصلاً چرا باید حضور من این همه جنجالی می‌شد؟ آن‌قدر حاشیه ساختند که یادم نمی‌آید چه کسی برنده چه جایزه‌ای شد! من سال هاست نزدیک باشگاه پرسپولیس هستم، اما هیچ وقت تیم را به حاشیه نبردم. در ضمن، در آن مراسم کلی صندلی خالی وجود داشت و من هم کارت دعوت داشتم. در آن مراسم، راننده آژانس هم حضور داشت، چرا کسی دنبال دلیل حضور آن افراد نبود؟ اگر جای کسی را می‌گرفتم، شاید جای اعتراض داشت ولی این خوب نبود که رسانه‌ها مرا بزنند و آزارم بدهند.
غیر از نادری با بازیکنان دیگری هم رفیق هستی؟
سیامک نعمتی، علی علیپور، مهدی ترابی، مهدی شیری، حتی گادوین منشا که خودم آن مدل مو را برایش انتخاب کردم. آن‌قدر با بچه‌ها رفیقم که حتی گاهی از من می‌خواهند در مورد دستمزدشان با ایرج عرب صحبت کنم! البته با گرشاسبی رابطه بهتری داشتم.
از استقلالی‌ها چطور؟
فقط سیاوش یزدانی، چون سابقاً همراه با نعمتی و منشا در پیکان بازی می‌کرد. این را هم بگویم که رفاقت من با بازیکنان پرسپولیس باعث شده تبلیغات صفحات اینستاگرام‌شان را هم مدیریت کنم.
از این آرایشگر‌هایی هستید که قبل از بازی‌ها، به هتل تیم‌ها می‌روید و موی بازیکنان را آرایش می‌کنید؟
فقط یک‌بار این کار را کردم. علیپور به تیم ملی دعوت شده بود و گفت وقت ندارد به محل کار من بیاید، این‌طور بود که خودم راهی هتل آکادمی شدم تا موهایش را آرایش کنم وگرنه هرگز چنین کاری نکردم. البته آرایشگرانی هستند که دست به این کار‌ها می‌زنند. من معتقدم باید به کاری که انجام می‌دهم، احترام گذاشته شود.

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!

بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوار هستند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرند.

طرفداری | بازیکنان و مربیان پرسپولیس استوری های را منتشر کردند.

شب گذشته پرسپولیس در یک جدال دیدنی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت های جام حذفی کنار برود. پس از این بازی انتقادات زیادی به پرسپولیسی ها بابت عملکردشان وارد شد.

حالا پرسپولیس استوری زیر را به شکل مشترک منتشر کردند و نوشتند:

با هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک