Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@21:40:40 GMT

ساندویچی که سوژه رسانه‌ها شد+عکس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۶۶۸۴

ساندویچی که سوژه رسانه‌ها شد+عکس

خبرگزاری میزان- ساندویچ‌های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومانی به فروش می‌رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است. تاریخ انتشار: 15:11 - 08 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۷۰۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،تیم فوتبال تراکتور ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های ریز و درشت زیادی در بیرون از ورزشگاه دیده می‌شود و هواداران تراکتور از شهر‌های مختلف شمال غرب کشورمان خود را به تبریز رسانده اند تا این بازی را از نزدیک نظاره گر باشند.

با اینکه بیش از ۴ ساعت به آغاز بازی زمان باقی مانده است، ولی بیش از ۱۵ هزار نفر از هواداران تراکتور در مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حاضر هستند.

ساندویچ‌های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است، نکته جالب اینکه هواداران از خرید این ساندویچ‌های گران و بی کیفیت خودداری کرده اند و به جای آن «سیب زمینی، تخم مرغ» که میان وعده نوستالژی و خوشمزه در تبریز است را خریداری می‌کنند.

هواداران از وضعیت ورزشگاه و سرویس‌های بهداشتی نیز رضایت خاطر دارند.

در هفته اول تیم قرمزپوش تهرانی یک بر صفر پارس جنوبی را شکست داد و تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان بدون گل متوقف شد.

خبر دیگر از این بازی اینکه دیدار حساس و تماشایی دو تیم قرار است از شبکه ۳ و شبکه استانی سهند آذربایجان‌شرقی به صورت زنده روی آنتن برود. همچنین گزارش این بازی از رادیو ورزش و رادیو تبریز نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساندویچ فوتبالیست ورزش ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز