Web Analytics Made Easy - Statcounter

والیبالیست تیم ملی ایران از سختی‌های رقابت‌های جهانی می‌گوید.

طرفداری-  امیر غفور درباره وضعیت اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت:

بعد از این که نتوانستیم در دور اول انتخابی المپیک که در روسیه برگزار شد، به هدف اصلی خودمان یعنی کسب سهمیه المپیک برسیم، تمرینات‌مان را بعد از یک هفته استراحت و با جدیت تمام شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به استراحتی که داشتیم، کمی زمان می‌خواهیم تا تمرینات به شکل مطلوب خودش برسد اما خدا را شکر هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم و ان‌شاءالله از هفته بعد وارد تمرینات تیمی می‌شویم، چون در هفته گذشته بیش‌تر کارهای بدنسازی را انجام دادیم.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غفور ادامه داد:

بهترین دوره تمرینات، همین هفته پیش رو است که کارهای تاکتیکی را انجام خواهیم داد. مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تهران برگزار می‌شود و هشت تیم نخست وارد مسابقات انتخابی المپیک می‌شوند. برای ما مهم است که قدرت خود را به تیم‌های آسیایی نشان دهیم. مهم است که با تمام توان بازی کنیم و می‌دانم برای مردم هم این مسابقات مهم است و قهرمانی در این رقابت‌ها، حال ما و مردم را خوب می‌کند.

وی درباره سخت بودن حفظ آمادگی بازیکنان با توجه به فشردگی رقابت‌ها، اظهار کرد:

مطمئناً حفظ آمادگی در یک بازه طولانی و در اوج ماندن، کار سختی است. لیگ‌های اروپایی، شرایطش با ایران متفاوت است و آن‌جا فشار بیش‌تری به بازیکن وارد می‌شود و البته این مسئله به بالا رفتن تجربه و آمادگی بازیکنان هم کمک می‌کند. امسال بازیکنان لژیونر با وضعیت بدنی خوبی به اردوی تیم ملی پیوستند که نتیجه آن را در لیگ ملت‌ها هم دیدیم. با این ‌حال یک بخشی از قضیه هم به مصدومیت و آسیب‌های احتمالی برمی‌گردد و وقتی همیشه تلاش می‌کنیم تا بدن در اوج آمادگی باشد، درصد احتمال آسیب‌دیدگی هم بالا می‌رود.

لژیونر والیبال ایران تصریح کرد:

تا الان تمرینات‌مان خوب بوده و توانسته‌ایم آمادگی خود را در حالت ایده‌آل حفظ کنیم. همان‌طور که می‌دانید بعد از بازی‌های قهرمانی آسیا در تهران، باید برای جام جهانی که از 9 تا 23 مهر برگزار خواهد شد به ژاپن برویم و در 15 روز، 11 بازی برگزار کنیم که خیلی کار سختی است. همه تیم‌ها با قدرت تمام وارد جام جهانی می‌شوند و به واسطه‌ جایزه مالی این مسابقات، انگیزه‌های زیادی برای موفقیت دارند. ما کار سختی پیش رو داریم اما با این‌حال به بهترین شکل خود را برای همه رقابت‌ها آماده می‌کنیم. اگر کمی نگرانی در این میان باشد، مربوط به بازیکنان است که باید به باشگاه‌های خود برگردند و برای رقابت‌های انتخابی المپیک فرصت کمی جهت هماهنگی خواهیم داشت. با این‌حال امیدوارم از پس این مسئله هم بربیاییم. المپیک برای ما همه چیز است چون همه زحمات ورزشکاران در آن‌جا دیده می‌شود. برای ما مهم است که باز هم به این رقابت‌ها راه پیدا کنیم که مطمئنم با دعای مردم این اتفاق می‌تواند رقم بخورد.

بازیکن  تیم لوبه در لیگ ایتالیا در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد آمادگی و کیفیت بسیار خوب فعلی او تا حد زیادی مربوط به حضور در آن لیگ است، گفت:

اگر واقعاً چنین پیشرفتی در من رخ داده باشد، بابتش خیلی خوشحال هستم. ما زحمت می‌کشیم که به سطح بالاتری برویم و به تیم خودمان هم کمک کنیم. بازی در خارج سخت است و همه بازیکنان لژیونر ما سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند. دوری از خانواده، تنهایی، فشار بازی‌ها و تمرینات و مسائلی از این دست وجود دارند که باید با آن‌ها کنار آمد و خود را در وضعیت خوب حفظ کرد. شاید برای من بازی در ایران راحت‌تر باشد چون اینجا وطن من است و با بازیکنانی که دوست و هم‌زبان من هستند، خیلی شرایط راحت‌تر است. با این‌حال این سختی‌ها باعث پیشرفت ما می‌شود و امیدوارم این پیشرفت برای همه بازیکنان لژیونر و داخلی باشد چون در نهایت سودش را تیم ملی می‌برد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد