Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:14:13 GMT

فلسفه وجودی دولت رسیدگی و خدمتگزاری بی منت به مردم است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۱۱۷

فلسفه وجودی دولت رسیدگی و خدمتگزاری بی منت به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: فلسفه وجودی دولت رسیدگی و خدمت بی منت به مردم است، هر چند افرادی با سوء استفاده و رخنه در بدنه دولت آبروی نظام را بعضا می برند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اولویت اول کشور اقتصاد است، ابراز داشت: دشمن با تحریم های ظالمانه در صدد است تا مردم ایران را فلج کند اما با استقامت مردم و پیروی از رهبری انقلاب نقشه های دشمنان به پیروزی ختم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه اردستان ابراز داشت: برخورد قوه قضائیه با متخلفان خوب بوده است و بر این اساس همه مسئولان در رده بالا سعی کنند افراد خاطی را شناسایی و اجازه دهند تا قوه قضائیه هم وظیفه خود را انجام دهد.

آمریکا در رأس تمام تروریسمهای دنیا قرار دارد

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه روز هشتم شهریور به روز مبارزه با تروریسم هم نامگذاری شده است، تصریح کرد: آمریکا در رأس همه تروریسم های دنیا قرار دارد و از کشورهای کودککش عربستان و اسرائیل حمایت می کند.

امام جمعه اردستان بیان داشت: آمریکا راه پیشرفت را بر ملتهای مختلف همچون ایران می بندد و با تحریم هایی که انجام می دهد جلوی واردات کالاهای اساسی و دارو را بسته  اما ما همچون همیشه با مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی  خواهیم رسید.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تاکید داشت: بیش از یک هزار و ۳۸۰ سال از شهادت امام حسین(ع) می گذرد و مردم و مسئولان باید بیش از پیش محرم را پاس بدارند و بدانند اساس هویت ما در عاشورا و محرم است.

حجت الاسلام دهشیری با توصیه اینکه باید تلاش کنیم عزاداری مفید و بدون آسیب رسانی به خود و اشخاص پیگیری شود، گفت: مداحان از اشعار مذهبی حسینی و حماسی استفاده کنند و سعی کنند شور همراه با شعور باشد و سیره و سنت پیامبر و ائمه را در نظر بگیرند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دهه اول محرم که بنام دهه امر به معروف نام گرفته توسط مسئولان هیئت های مذهبی بصورت عملی با استفاده از پوشش های مناسب و همچنین خواهران با حفظ حجاب در مراسمها شرکت کنند تا مورد مرضیه خداوند متعال قرار بگیرد.

کد خبر 4706440

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه هفته دولت محمدعلی رجایی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد