Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نور مفیدی گفت: گروه‌های مقاومت در منطقه ایران را پشتیبان خود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«آیت الله سید کاظم نورمفیدی» امروز(جمعه ۸ شهریور) در  خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: هفته گذشته ارتش از سامانه پدافند باور ۳۷۳  رونمایی کرد و این مهم اقدام مهمی است و  کشورها برای قدرت نظامی خود و برای تقویت بنیه نظامی خود چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: ساخت جنگنده‌های رادار گریز و جنگ الکترونیک از اقداماتی است که کشورهای پیشرفته برای افزایش قدرت نظامی دنبال می‌کنند و ایران اسلامی نیز در این زمینه‌ها جزو کشورهای برتر دنیا است.

 

 

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: امروز ایران علی‌رغم مشکلات  اقتصادی در ساخت موشک، طراحی و ساخت  جنگنده،  پهبادهای رادارگریز به جایگاه خوبی در دنیا رسیده است.

 

 


امام جمعه گرگان متذکر شد: ناوهای آمریکایی که به حلیج فارس فرستاده شده تمام جزئیاتش تحت نظر نیروهای نظامی ما است و از اقدامات آن عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‌شود.

 

 


آیت الله نورمفیدی به توان جمهوری اسلامی در ساقط کردن پهباد آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و بیان کرد: از این اقدام جهانیان از قدرت نظامی ایران حیرت‌زده شدند.

 


وی با بیان اینکه ایران درست است که شمکل دارد ولی جزو کشورهای پیشرفته دنیا قرار دارد، یادآور شد: برای پیشرفت کشور تنها موشک، پهباد رادارگریز کافی نیست ولی جزو ضروریات کشور است که وقتی دشمن به کشور حمله کرد بتوانیم از آسمان خود دفاع کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان متذکر شد: اوایل انقلاب سامانه پدافند هوایی نداشتیم و رژیم بعث حمله‌های متعدد هوایی به ما داشت و این امر منجر شد که نیروهای نظامی ما به فکر طراحی یک سامانه پدافند هوایی بومی شدند.

 


آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: در دهه هشتاد بنا بود روسیه سامانه دفاعی اف‌۳۰۰ به ما بدهند که روسیه این کار را نکرد ولی امروز به دست نیروهای بومی این سامانه دفاعی و پدافند هوایی باور ۳۷۳ طراحی و ساخته شد و جزو قوی‌ترین سامانه‌های هوایی دنیا است.

 


وی گفت: قوی‌ترین سامانه دفاعی در دنیا اس‌۴۰۰ است که برای روس است و اف ۳۷۳ ایران سامانه‌ای است که از نظر قدرت نزدیک به این سامانه است.

 


امام جمعه گرگان بیان کرد:  آسمان عراق در اختیار آمریکایی‌ها است و به این دلیل اسرائیل حشد الشعبی عراق را مورد هدف قرار داده است.

 


آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: عراقی‌ها به دنبال این هستند که از  آسمان خود با طریق تجهیزات ایرانی دفاع کنند.

 


وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در کشور وجود دارددکه قابل حل است، گفت: در برابر این مشکلات پیشرفت‌های زیادی را داشتیم.

 


امام جمعه گرگان تاکید کرد: مشکلات مردم، بیکاری و گرانی امیدواریم با سرانگشت تدبیر حل شود و به نقطه‌ای برسیم که در برابر جهانیان احساس غرور کنیم.

 


آیت‌الله نورمفیدی  افزود: گروه‌های مقاومت در منطقه ایران را پشتیبان خود می‌دانند و در بروز هر گونه جنگ این کشورها از ایران پشتیبانی می‌کنند.

 


وی تصریح کرد: مبارزه با فساد تنها کار دستگاه قضایی نیست و باید در این مسیر همه کشورها کمک کنند.

 


امام جمعه گرگان به آغاز محرم اشاره کرد و افزود: محرم تنها گریه کردن نیست و محرم برای این بوده که منطق امام حسین( علیه السلام) و ضد ظلم بودن امام حسین(علیه السلام) در جامعه گسترش یابد.

 


آیت‌الله نورمفیدی  افزود: دسته‌های زنجیر زنی و هئیت های مذهبی اشعاری که می‌خوانند باید ضد ظلم باشد و این نوع عزاداری مد نظر ائمه اطهار( علیه السلام) است.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مسجد خبرگزاری شبستان شیراز محرم روز جهانی مساجد پیشرفت نظامی کشور ماه محرم خطبه نماز جمعه امام جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» آغاز تحول در منطقه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسم سالروز شهادت  حضرت امام  صادق ( ع)  در سپاه صاحب الامر استان  با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه وامامان معصوم هستند . 

 آیت الله خاتمی افزود : در همین راستا عملیات «وعده صادق»  نیروهای مسلح کشور علیه رژیم  غاصب  اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است .

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • از بقیع صدای گریه می‌آید