Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:05:30 GMT

هفت طرح آموزشی و عمرانی در مراغه افتتاح و کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۷۶۶

هفت طرح آموزشی و عمرانی در مراغه افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل اجرای پنج طرح آموزشی و یک طرح عمرانی و نیز کلنگ زنی زمین ورزشی در آموزشکده فنی و کشاورزی بود .

فرماندار مراغه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: پایه و اساس رشد و توسعه جامعه، بهره مندی مناسب از تعلیم و تربیت نسل آینده است.

حمید شکری افزود: برای ایجاد رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید تربیت انسانی مورد توجه قرار گیرد که لازمه آن وجود زیرساخت های فیزیکی و نیروی انسانی توانمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براین اساس سرمایه گذاری در بخش تعلیم و تربیت می تواند زمینه ساز تعالی زیرساخت های آموزشی را به دنبال داشته باشد و این امر در تلاش خیران مدرسه ساز تجلی و بروز پیداکرده است.

وی اضافه کرد: وجود روحیه و فرهنگ ایثار و فداکاری در بین خیران مدرسه ساز، پشتوانه بزرگی برای دستگاه تعلیم و تربیت است.

سرپرست آموزش و پرورش مراغه نیز با اشاره به کمبود فضا های آموزشی در این شهرستان گفت: استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز می تواند راهگشای این مشکل اساسی باشد.

محمود رضایی افزود: هم اکنون ۱۰ مدرسه در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان با حمایت خیران در حال ساخت است.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز سلجی ادامه داد: این مدرسه توسط محمدرضا سلجی یکی از فرهنگیان بازنشسته فرهنگی و با مشارکت نوسازی مدارس آذربایجان شرقی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: برای ساخت این مدرسه یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، در آخرین روز هفته دولت چهار طرح آموزشی شامل تجهیز کارگاه های آموزشی، احداث گلخانه آموزشی، بوستان و میدان دانشجو و فیبر نوری آموزشکده فنی و کشاورزی مراغه با ۹۳۵ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید و کلنگ احداث زمین ورزشی این آموزشکده نیز با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به زمین زده شد.

همچنین طرح احداث پل تقاطع انتهایی خیابان آزادگان با بوستان الغدیر که توسط شهرداری مراغه با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی احداث شده است، به بهره برداری رسید.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۷۴۸۷/۳۰۷۱

هفته دولت مراغه 7 هفته دولت مراغه 7 هفته دولت مراغه 7

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح مراغه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز