Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@22:44:20 GMT

نفی هرگونه مذاکره با آمریکای جهان خوار

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۸۴۶

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشمنماینده ولی فقیه در استان  افزود: این روزها زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد و برخی ها مذاکره را در حاشیه جلاس‌ها دنبال می کنند در حالی که طبق فرمایش صریح رهبر معظم انقلاب هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: متوسل شدن ترامپ به فرانسوی ها دلیل روشن ناکامی آمریکا در مقابل ایران و موفقیت کشورمان در راهبرد مقاومت مقابل شیطان بزرگ است.
خطیب نماز جمعه تبریز تصریح کرد: ترامپ با ارائه نقشه ای سعی می کند تا ایران را از دستیابی به حقوق خود محروم کند و ما از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌خواهیم تا در برابر این سناریوهای زرد فریب نخورده و آگاه و هوشیار باشند.
امام جمعه تبریز به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت : وظیفه دولت در ایجاد بسترهای شفافیت مالی و پرهیز از حواشی و ورود به عرصه مبارزه عملی با فساد و پرهیز از سیاسی و جناحی کردن گفتمان مبارزه با فساد است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید به اینکه دو مقوله فرهنگ و اقتصاد باید اولویت و محور کاری دولت باشد اضافه کرد: ما با بستن فضای فرهنگی موافق نیستیم ولی با ولنگاری مشکل جدی داریم و مسئله حجاب و عفاف یک حکم شرعی و قانونی است و در درجه اول دستگاه‌های دولتی، حکومتی و مدیران مراقبت کنند تا مسئله براساس قانون عمل شود.
او با طرح تذکر انتخاباتی به نامزد های احتمالی مجلس شورای اسلامی گفت : یکی از ویژگی های وکلای ملت در مجلس داشتن حلم و بردباری است چرا که این ویژگی مهمترین رکن ریاست است.
امام جمعه تبریز افزود: نماینده مجلس باید متنانت داشته باشد تا از کبر و غرور به دور بوده و در احقاق حقوق مردم مقاومت داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در ادامه خطبه ها با اشاره به اینکه رونمایی از سامانه «باور ۳۷۳» سامانه آمریکا را با شکست روبه رو کرد گفت: ایران قطب جدید پدافند هوایی در دنیاست و شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافند هوایی هستیم .
خطیب نماز جمعه تبریز خاطرنشان کرد: ایران جزو ۵ کشور دارای فناوری ساخت سامانه پدافند هوایی است و هیچ هواپیمایی نمی‌تواند بدون اجازه پدافند هوایی وارد فضای استان و کشور شود و هرگونه حرکت‌های دشمن توسط پدافند هوایی کنترل شده و هر هواپیمایی در کریدور هوایی وارد شود، رصد می‌شود.
او موفقیت‌های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی را در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها تبریک گفت و ادامه داد: تلاش صدا و سیمای استان منجر به کسب دو هدهد زرین و ۲۲ مقام برتر در کشور شد که قابل تقدیر است و از مدیران سابق و فعلی این اداره کل تشکر می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام و هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود : عامل اصلی حرکت و قیام سید و سالار شهیدان احیای همین فریضه بودکه باید به آن توجه و اهمیت زیادی بدهیم.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر شرایطی دارد یکی از این شرایط این است آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در کنار مردم باشند نه در مقابل آنها و شرط دوم نرم خویی و رفتار پسندیده در این فریضه است.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بیان کرد: یکی از معروف ها رعایت عفاف و حجاب است که باید به نرمی به افراد شُل حجاب و بی حجاب تذکر داده شود و از برخورد چکشی اجتناب شود.
نماینده ولی فقیه در استان دعوت به وحدت و دوری از تفرقه از مصادیق دیگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت : معروف یعنی اینکه در برابر ظلم و ستم دشمنان سکوت نکنیم ، و باید در برابر توطئه گران و رهبران کفر مقاومت داشته باشیم.
او امر به معروف و نهی از منکر را عامل امنیت پایدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیج ، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش از نقش آفرینان در انجام این فریضه هستند که باید طرح های موثر خود را اجرایی کنند.
خطیب نماز جمعه تبریز اعتلای فرهنگی ، سلامت محیط اخلاقی و خانوادگی ، تکثیر نسل ، تربیت نسل جوان ، رونق تولید ، گسترش علم و فناوری ، استقرار عدالت قضایی و اقتصادی، مجاهدت برای اقتدار ایران و تلاش برای وحدت اسلامی را از دیگر مصادیق معروف در جامعه اسلامی دبرشمرد.
او همچنین ابتذال اخلاقی ، کمک به دشمنان ، تضعیف نظام اسلامی، تضعیف فرهنگ اسلامی را از نمونه های بارز منکرات عنوان کرد.

انتهای پیام/

ایران جزو ۵ کشور دارای فناوری ساخت سامانه پدافند هوایی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند

به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم افزود: حمله ایران یک اعلام عملی بود مبنی بر اینکه نمی‌تواند در صورت حمله به آن، ساکت بماند.

وی همچنین خطاب به رژیم صهیونیستی، گفت: مقاومت لبنان آماده جنگ است، اما آن را نمی‌خواهد و بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند و مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند.

معاون دبیرکل حزب الله افزود: آنچه در جنوب انجام دادیم دفاع پیشگیرانه با هدف حمایت از غزه، حفاظت از لبنان و بازدارندگی (رژیم) اسرائیل نام دارد.

وی اضافه کرد: توانایی حزب‌الله در آسیب رساندن به رژیم صهیونیستی را نباید دست کم گرفت؛ آنچه در جبهه جنوب انجام شد تنها بخشی از توانایی‌ها بود و آنچه پنهان است، بیشتر است.

نعیم قاسم در ادامه با تاکید براینکه مقاومت در جنگ غزه پیروز است، گفت: آنچه که مقاومت لبنان از قدرت و تسلیحات خود به نمایش گذاشت، تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های آن است.

معاون دبیرکل حزب الله افزود: پس از هفت ماه جنگ در غزه، رژیم صهیونیستی نتوانست به استحکامات مقاومت نفوذ کند و آنها را از بین ببرد و گروه‌های مقاومت فلسطین اطمینان دادند که می‌توانند ماه‌ها در مقابل دشمن به جنگ ادامه دهند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مقاومت در غزه محاصره شده و توانایی‌های آن محدود است؛ گفت:، اما دشمن از سوی بسیاری از کشور‌ها حمایت می‌شود که برای دستیابی به ۲ هدف خود یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا، توانایی‌های خود را در خدمت این رژیم قرار داده‌اند.

نعیم قاسم افزود: با این حال محور مقاومت پیروز شد، زیرا دشمن صهیونیستی را از دستیابی به اهداف خود یعنی سرکوب مقاومت و آزادی گروگان‌ها بازداشت.

معاون دبیرکل حزب الله همچنین درباره آتش‌بس در غزه نیز گفت که پذیرش هرگونه پیشنهاد یا توافقی که شامل آتش‌بس کامل در غزه نباشد، برای مقاومت دشوار است.

وی در ادامه به تحت فشار بودن جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: بایدن در حال حاضر در داخل و خارج از کشورش تحت فشار است و در آستانه شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری قرار دارد و به همین دلیل است که با اعمال فشار برای برقراری آتش‌بس حتی به صورت موقت تلاش می‌کند خود را سفید کند.

نعیم قاسم با بیان اینکه فشار آمریکا بر (رژیم) اسرائیل همچنان ملایم است وگرنه از کمک نظامی به تل‌آویو خودداری می‌کرد، گفت: اظهارات واشنگتن ریاکارانه است و در مورد قصدش برای پایان دادن به تجاوز به غزه جدی نیست.

این مقام حزب الله لبنان در ادامه افزود: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها متوجه خواهند شد که با این نوع تجاوز، مقاومت پایداری را ایجاد کرده‌اند.

وی همچنین از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا قدردانی کرد و این اقدام مردمی را در تغییر دولت، مهم دانست.

دانشجویان آمریکایی دانشگاه‌های مختلف آمریکا طی چند هفته اخیر با برگزاری تظاهرات دانشجویی خواستار برقراری آتش‌بس کامل در غزه و پایان دادن به سرمایه‌گذاری دانشگاه‌های خود در شرکت‌های حامی اسرائیل شده‌اند.

اگرچه رژیم اسرائیل این جنبش دانشجویی را «یهودستیزانه» می‌خواند، اما برگزارکنندگان این جنبش که در میان آنها افراد یهودی حضور دارند، این اتهام را رد و تصریح می‌کنند که حرکت آنها درخواستی صلح‌آمیز برای حمایت از فلسطین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد