Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:53:05 GMT

شاهین طبع: ما هم مثل همه تیم‌ها آماده هستیم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۸۱۹۳

شاهین طبع: ما هم مثل همه تیم‌ها آماده هستیم

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل پورتوریکو شرکت کرد. تاریخ انتشار: 18:26 - 08 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۷۴۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، صمد نیکخواه بهرامی و مهران شاهین طبع در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و پورتوریکو شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاهین طبع در این کنفرانس درباره وضعیت تیم ملی اظهار داشت: همه تیم‌ها با آمادگی کامل به جام جهانی می‌آیند. دو ماه مشغول آماده سازی بودیم و کمپ‌های بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور داشتیم. فکر می‌کنم همه تیم‌ها آماده هستند و ما هم آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره دیدار مقابل پورتوریکو گفت: در بازی مقابل پورتوریکو با سیستم بازی متفاوتی روبرو خواهیم شد، اما همانطور که کاپیتان تیم ملی گفت ما روی دفاع‌مان تمرکز کرده‌ایم و فکر می‌کنیم تیمی از نظر دفاعی قوی هستیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال شاهین طبع ایران تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم‌های بسکتبال طبیعت و ذوب‌آهن اصفهان در سومین دیدار خود در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم رفتند.


شاگردان مهران حاتمی (سرمربی ذوب‌آهن) و مهران شاهین‌طبع (طبیعت) در شرایطی پا به این دیدار گذاشتند که در تقابل‌های قبلی خود، هر کدام یک‌بار به برتری دست یافته بودند. دیدار اول آنها ۸۴ بر ۷۴ به سود طبیعت و دیدار دوم ۶۸ بر ۶۴ به سود ذوب‌آهن اصفهان خاتمه یافت تا کار در بازی سوم دنبال شود.


کوارتر اول و دوم این دیدار سوم، با نتایج ۲۰ بر ۱۹ و ۲۰ بر ۱۵ به سود طبعیت به پایان رسید، اما در کوارتر سوم ذوب‌آهن موفق شد ۱۹ بر ۱۴ به برتری دست یابد. این بازی در کوارتر چهارم هم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به سود طبیعت به پایان رسید تا در نهایت شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ فاتح این جدال حساس باشند.


دیدار چهارم نیز طبق برنامه سه‌شنبه-۱۸ اردیبهشت- از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. در صورت برتری ذوب‌آهن در دیدار چهارم تکلیف تیم برنده در مسابقه پنجم مشخص خواهد شد که به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز