Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:32:24 GMT

اتفاق عجیب؛ استقلال با دو مترجم در لیگ نوزدهم (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۸۲۸۹

به گزارش ایلنا، طبق اعلام قبلی باشگاه استقلال روز گذشته در بازی با فولاد یوسف دانشیار مترجم معتمد استراماچونی که وظیفه جی پی است این تیم را هم برعهده دارد روی نیمکت نشست و صحبت های سرمربی آبی‌ها را برای بازیکنان و عوامل کنارزمین ترجمه می‌کرد.

حتی زمانی که استراماچونی به وقت‌کشی بازیکنان فولاد هم اعتراض داشت این دانشیار بود که صحبت‌های او را برای علیرضا فغانی ترجمه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در اتفاقی عجیب برای نشست مطبوعاتی دیگر مترجم استراماچونی که در نشست خبری قبل و بعد از بازی با ماشین سازی شرکت کرده بود حضور داشت که البته سرمربی ایتالیایی استقلال حاضر به گفتگو با رسانه‌ها نشد و استادیوم را با عصبانیت ترک کرد.

حالا مشخص نیست که دلیل عدم حضور استراماچونی در نشست خبری قبل و بعد از بازی با فولاد حضور این مترجم است یا سرمربی ایتالیایی استقلال فعلا ترجیح می دهد با خبرنگاران گفت گو نکند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها