Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:30:38 GMT

باز هم ناظر و فیلمبرداران در تارتان سرشاخ شدند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۸۴۴۴

دیگر عادت کرده ایم هر بار رفعتی را به عنوان ناظر بازی ببینیم در انتظار سخت گیری های بی پایان او در نوع قرارگیری فیلمبرداران سیار باشیم. 

به گزارش "ورزش سه"، در میانه های نیمه اول دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تصاویر تلویزیونی از حواشی کنار زمین نشان می داد چالشی بین فیلمبرداران سیار حاضر روی پیست و ناظر داوری پیش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود رفعتی، کمک داور سابق فوتبال ایران که چندی پیش به عنوان رئیس دپارتمان داوری مشغول به فعالیت بود از زمان بازنشستگی و ورود به جرگه ناظرین، یکی از مهمترین دغدغه های خود را در حضور فیلمبرداران کنار زمین نشان داد و اگر بگوییم تقریبا در هر دیداری که رفیعی در ورزشگاه ها حضور داشته باشد باید شاهد چالش او و فیلمبرداران باشیم بیراه نگفته ایم. 


امروز و در جریان دیدار سرخ های تهران و تبریز باز هم شاهد بودیم رفعتی در دقایقی از بازی ایستاده و باز هم با فیلمبرداران حاضر در پیست سرشاخ شده و با نظارت سخت گیرانه خود آنها را از جای خود دور کرد و بالاجبار تذکراتی را به آنها ارائه داد. تذکراتی که آنقدر طولانی و سفت و سخت بود که کارگردان تلویزیونی بازی را مجبور کرد تا نمایی از جدال مورد نظر را پخش زنده کند.

پرسپولیس تهران تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی هدف از اجرای این طرح را احیای جنگل‌های طبیعی، تولید و زراعت چوب درختان، افزایش فضای سبز شهری و مقابله با طوفان‌های گرد و غبار ذکر کرد و گفت: شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب عملکرد قابل قبولی داشته است و رتبه نخست در سطح استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار، با اشاره به استقبال بسیار خوب بهره برداران از کاشت نهال اکالیپتوس به منظور توسعه زراعت چوب، عنوان کرد: از آنجاکه شهرستان گرمسار در حاشیه کویر واقع شده است و اقلیم گرم و خشکی دارد، درخت اکالیپتوس به دلیل کم‌آب‌بر و مقاوم به خشکی بودن، کاملا با اقلیم منطقه سازگار است و این موضوع باعث استقبال بهره برداران و کشاورزان از کاشت این درخت شده است.

شاه حسینی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار نهال اکالیپتوس در نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار تولید و بین متقاضیان توزیع شد. در حال حاضر نیز تولید ۲۵ هزار نهال دیگر را در دست اقدام داریم.

وی همچنین از مشارکت بخش خصوصی در تولید و عرضه نهال اکالیپتوس در مزارع شهرستان گرمسار خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با گسترش تولید این نهال، نیاز بهره برداران در سطح شهرستان و حتی دیگر مناطق استان مرتفع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903307

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد