Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی  اموزش وپرورش استان ، خدایار قاسم پور با اعلام این خبر افزود:هدف از برگزاری هرساله جشنواره  کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی ، ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی؛ اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس؛ مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها؛ ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روشهای مختلف یاددهی ـ یادگیری؛ شناسایی و ترویج سایر روشهای نوین یاددهی ـ یادگیری و بسط و گسترش آن؛ ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعدادهای نهفته مربیان، مشاوران و دبیران با تکیه بر کاربست روشهای تدریس فعال ومؤثر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
 قاسم پور خاطر نشان کرد : مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد و در این مراسم  با حضور معاون محترم پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع از برگزیدگان جشنواره و طراحان پوستر جشنواره تجلیل و تقدیر شد
وی افزود : همکاران محترم فرهنگی از استان چهارمحال وبختیاری ۱-آقای شهرام فتحی   کارشناس فرهنگی و هنری اداره کل با کسب رتبه دوم در طراحی پوستر جشنواره و۲- سرکار خانم نرگس باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی مدارس شهرستان اردل با کسب رتبه سوم تدریس درس تفکر وسبک زندگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

46

کد خبر 1294799

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت آموزش و پرورش معلم معلمان لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران جشن خانه سینما باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران دونالد ترامپ ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌وبختیاری تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۲۱/۵ میلی‌متر


بروجن :۹/۵ میلی‌متر


لردگان: ۲ میلی‌متر


کوهرنگ: ۹/۳ میلی‌متر


اردل: ۳/۳ میلی‌متر


فارسان: ۱۱/۷ میلی‌متر


سامان: ۸/۸ میلی‌متر


بن: ۲/۶ میلی‌متر


شلمزار: ۶ میلی‌متر


فرخ شهر: ۲۷/۴ میلی‌متر


مال خلیفه: ۷/۲ میلی‌متر


بلداجی: ۶/۳ میلی‌متر


ایلبگی: ۸ میلی‌متر


دوآب صمصامی: ۳/۸ میلی‌متر


لیرابی: ۶/۸ میلی‌متر

کد خبر 747708

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت