Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بازداشت هایی که در دو خودروساز دولتی کشور صورت گرفت بررسی اخبار و وقایع حاکیست فساد خودروسازان را باید در مدیران فروش و سیستم فروش و نحوه توزیع جستجو کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از جیب نیوز، در بازار مکاره ای که همیشه قیمت مصرف کننده با قیمت درب کارخانه تفاوت های ملموس و چشمگیری دارد بنظر میرسد پروسه ثبت سفارش ، فروش و تحویل خودرو به متقاضیان اهمیت و حساسیت فراوانی پیدا میکند و در همین زمان است که سودجویان و دست اندازان به اموال مردم دست به کار شده و با سو استفاده از موقعیتها و دسترسیهای خارج از عرف ، اعتماد و سرمایه های مردم را به تاراج میبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند با ورود قوه قضائیه به پرونده فساد مدیران ارشد دو شرکت بزرگ خودروساز و نمایان شدن ردپای چند تن از نمایندگان مجلس و مدیران نظارتی این کارخانه ها، ،از اوضاع و بازار نابسمان و پر تلاطم فروش خودرو ها کاسته شده و این مهم جای تقدیر و تشکر دارد ،اما
باید منشا فساد و نارضایتی مردم در این خصوص را در گلوگاه های مهم و تاثیر گذاری جستجو کرد که منشا فساد هستند.

مهمترین علت شیوع فساد در اینگونه صنایع و شرکت ها را باید در مدیران فروش، سیستم فروش، دستکاری سیستم ثبت سفارشات خودروهای داخلی و وارداتی و نحوه توزیع و همچنین دستورهای بالادستی که در این خصوص در شرکت ها صادر شده، جستجو کرد.

در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی این پست های خطیر نیازمند افرادی توانمند هستند ،اما با اندک تحقیق و بررسی می توان به سابقه اجرائی و رزومه این مدیران پی برد که چگونه و با حمایت چه کسانی به این صندلی ها تکیه زده اند .

سیستم فروش و عرضه شرکت ها عامل مهم و تاثیر گذار تنظیم بازار است که در صورت انتصاب افراد سفارشی و غیر متخصص باعث اختلال در بازار و بروز فساد سیستماتیک می شوند به خصوص در شرکت های بزرگ و دولتی.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودروسازی فساد مدیر فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر اخبار زیادی مبنی بر تصمیم مدیران بارسا برای قطع همکاری با نایکی و انتخاب پوما به‌عنوان حامی مالی جدید لباس‌های این تیم منتشر شده بود، اتفاقی که می‌توانست ضرر بسیاری را برای شرکت نایکی به همراه داشته باشد.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره اینکه چرا مدیران بارسا به این نتیجه رسیدند که قرارداد همکاری با نایکی را ادامه ندهند منتشر شده بود ما حالا به نظر می‌رسد که یکی از دلایل اصلی مربوط به نگارش اسم لواندوفسکی پس از پیوستن او به این باشگاه بوده است.

روزنامه اسپرت مدعی شده است که نایکی پس از پیوستن این ستاره لهستانی به بارسلونا با درخواست بسیار زیاد هواداران روبه‌رو شد که خواهان داشتن پیراهن بارسلونا با نام لواندوفسکی بودند و همین موضوع باعث شد که آنها در مقطعی به اندازه کافی حرف W نداشته باشند.

مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که برای این که فروش این پیراهن متوقف نشود یا به تعویق نیفتد از حرف M به‌صورت برعکس در اسم لوا استفاده کنند و این موضوع عصبانیت بسیار زیاد مدیران بارسا را به همراه داشت و باعث شد که آنها به‌صورت جدی به قطع همکاری با این شرکت فکر کنند.

دیگر خبرها

  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • «کارگری که یسنا را دزدیده بود، قصد فروش او را داشت»
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است