Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: دشمنان با ترویج ولنگاری، بدحجابی و اباهی‌گری در جامعه ما به دنبال ضربه زدن به فرهنگ اسلامی ما هستند. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی گیلانی شامگاه جمعه در مسجد شهید حبیب‌زاده اظهار داشت: بنده به خاطر دارم که در دهه محرم و زمانی که شهید حبیب‌زاده وارد مسجد می‌شد همه به ایشان احترام خاصی می‌گذاشتند و همواره مورد احترام مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کردار و وقار خاص شهید حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: شهید حبیب‌زاده یکی از شهدای محراب است و ایشان در راه انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب به شهادت رسید و امروز هم  هزینه‌های بزرگی برای حفظ انقلاب می‌دهیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به دیگر شهدای محراب همچون شهید مدنی اشاره کرد و ابراز داشت: در سال‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مدنی به شهادت رسیدند.

رمضانی با اشاره به نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ترور شخصیت‌های بزرگ به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به همین منظور امکانات نظامی مختلفی را به صدام دادند و امروز هم دشمن با اقدامات و نقشه‌های مختلف، هدف براندازی را دنبال می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامی داشتن یاد شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نیز برای حفظ آرمان‌های انقلاب حرکت کردند و به شهادت رسیدند، این شهدا هم گلچین‌های خداوند بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌گفتند که ما اجازه نمی‌دهیم که ملت ایران، چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند گفت: برخلاف خواسته‌های دشمن، ملت ایران چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند و برای چهل سال دوم، برنامه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب دارند.

رمضانی با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت راهکارهایی برای چهل سال بعدی انقلاب است افزود: امام راحل ذخیره الهی بودند تا جایی که توانستند یاد خدا را در جامعه‌ احیاء کنند و امروز خداوند متعال یاد امام راحل را در جامعه احیاء و زنده نگه داشته است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با امام راحل خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که راه ما، راه امام راحل است و امام راحل یک حقیقت فراموش‌نشدنی هستند و هیچ جای دنیا، انقلاب ما را بدون نام امام راحل نشناختند و نمی‌شناسند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی امروز هم مثل گذشته با صلابت در حال اجرا شدن است افزود: در طول تاریخ، بسیاری از انقلاب‌ها از مسیر اصلی خود منحرف شدند اما انقلاب اسلامی ما هرگز از مسیر خود خارج نشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مورد توجه قرار دادن مبانی حفظ، توسعه و ارتقاء در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: اسلام در کنار تأکید به محبت، بحث مقاومت در برابر زر، زور و تزویر را هم بیان می‌کند.

رمضانی با بیان اینکه ما باید کربلا و اربعین را مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بدانیم گفت: ما باید اهل‌بیت(ع) را به صورت جامع برای دیگران معرفی کنیم و امام حسین(ع)، امام مسلمانان، شیعیان و تمام بشریت هستند و امروز به نام امام حسین(ع)، مجالس عظیم عزاداری در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه 30 درصد از مسلمانانی که در شهر لندن زندگی می‌کنند، شیعه هستند خاطرنشان کرد: مجالس عزاداری امام حسین(ع) در کشورهای آلمان، انگلیس و حتی آمریکا نیز برگزار می‌شود.

رمضانی افزود: امروز رهبر انقلاب یک مصلح فکری برای جوانان اروپایی و آمریکایی هستند و رهبر انقلاب به این جوانان نامه می‌نویسند تا به آنها بفماند که اسلام آن چیزی که داعش و برخی کشورهای اسلامی در حال ارائه دادن هستند نیست بلکه باید اصول اصلی اسلام را در مراجعه به قرآن پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در همه عرصه‌ها گفت: مردم حرف فرد روحانی را سنددار می‌دانند و عالم دینی نقش یک کارشناس در تربیت و ترویج مفاهیم دینی دارد لذا فرد روحانی می‌تواند نقش یک مربی را داشته باشد.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم بازنگری در نهاد روحانیت خاطرنشان کرد: فرد روحانی امروز هم دارای نقش‌های مؤثری است از این رو علمای دین می‌توانند باورهای مردم را تقویت کنند البته در وهله نخست باید خودشان خودسازی کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی: دشمن ‌با تهاجم فرهنگی می‌خواهد سفره دین را از زیر پای مردم بکشد / با ولنگاری فرهنگی در مشهد مخالفیمهشدار رئیس کمیسیون آموزش مجلس نسبت به ولنگاری فرهنگی در جامعهانتقاد رئیس کمیسیون آموزش مجلس از ولنگاری فرهنگی در جامعه / دشمن ‌برای نابودی نظام اسلامی کار می‌کند

رمضانی ضرورت عادل بودن امام جماعت و ائمه جمعه را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: امام جماعت و ائمه جمعه  باید عادل باشند و افرادی هم باید بتوانند به فرد روحانی تذکر دهند لذا روحانیون هم نیاز به پند و مؤعظه دارند و باید مراقب زبان، چشم و رفتار خود باشند.

وی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی دانست و گفت: سبک زندگی دینی نرم‌افزار تمدن بزرگ اسلامی است و امروز متاسفانه در بسیاری از کشورهای مسلمان مانند اندونزی، ترکیه و مالزی، سبک زندگی اسلامی ترویج داده نمی‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع‌) با بیان اینکه ما باید به اصول سبک زندگی اسلامی توجه خاصی داشته باشیم افزود: هم‌اکنون قوه قضائیه در حال مقابله با فسادهای مختلف است و امیدواریم این حرکت را قاطعانه ادامه دهد زیرا مبارزه با هر فساد در حقیقت مورد انتظار همه ما است.

وی با اشاره به حمله دشمنان به حجاب زن ایرانی گفت: دشمنان گفتند که اگر بخواهیم زمینه براندازی نظام ایران را فراهم کنیم باید روی حجاب بانوان آنها کار کنیم و یک نوع اباحه‌‌گری و ولنگاری را ترویج دهیم همچنین یک محقق غربی می‌گفت که هر چادری که زن ایرانی می‌گذارد به منزله یک پرچم جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت ‌الاسلام «رضا کشیری» در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته مصلای مینودشت با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالگرد شهادت اندیشمند مجاهد شهید مطهری و تبریک روز معلم به معلمین گرانقدر، اظهار  کرد: مقام معلمی مقامی است که در درجه اول خدا خودش معلم است و ثانیاً پیغمبران الهی به عنوان واسطه فیض از طرف خدا معلمین بشریت هستند، در میان معلمان انسان‌های پاک و با ایمان فراوان داریم؛ اما متأسفانه بعضی از معلمان کم‌لطفی می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند که سبب خوشحالی دشمن است.
 
به گفته وی؛ حقوق معلمان از بیت‌ المال اسلامی است و نباید کاری کنند که این حقوق بر آنها حرام شود، معلم امانت‌دار است و فرزندان مردم دست او امانت هستند و باید آنها را خوب تربیت کند؛ زیرا آن‌ها آینده سازان مملکت هستند، شهید مطهری در زمان خودش به دلیل مشاهده نفوذ عقاید انحرافی احساس مسئولیت کرد و وارد دانشگاه شد و حرف‌ها و اعتقادات غلطی که به خورد جوانان ما می ‌دادند این روحانی مجاهد توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد‌.
 
امام جمعه مینودشت با گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند: «خلیج فارس خانه ملت ماست و جای حضور ملت بزرگ ایران است، بیخود بعضی از کشورهای چند وجبی حاشیه خلیج فارس آنجا ننشینند و کاغذ پاره ننویسند برای سه جزیره ایرانی، شما نوکر اسرائیل هستید.
 
وی افزود: در ایتالیا، فرانسه، آمریکا و انگلیس که مسلمان نیستند بیرون می‌آیند و به نفع مردم غزه راهپیمایی می‌کنند؛ اما سران خودفروخته کشورهای اسلامی به مسلمانان اجازه نفس کشیدن نمی‌ دهند و نه تنها همدردی نمی‌ کنند؛ بلکه از راه زمینی برای اسرائیل آذوقه و سوخت می فرستند، لعنت خدا بر آنها که بودنشان برای جهان اسلام و مسلمانان مضر است.
 
حجت الاسلام کشیری با اشاره به سالروز جنگ خندق گفت: یکی از دلاوران جوانی که از تاکتیک جنگی استفاده کرد امیرالمؤمنین (ع) سرباز فداکار اسلام بود، اسدالله‌الغالب علی بن ابی‌طالب (ع) اسلام را نجات داد و اگر او نبود دشمن بر ما چیره می‌شد.
 
وی ادامه داد: سفارش قرآن این است که در مقابل دشمن مانند سد بایستید و اگر عقب ‌نشینی کنید دشمن جسور می‌شود و بر جان،مال، ناموس و آب و خاک ما رحم نمی‌کند.
 
به گفته وی؛ نمونه ایستادگی در مقابل دشمن همان جواب دندان‌ شکنی بود که اخیراً اسرائیل از ما دریافت کرد، ملت ایران انتقام خود را از دشمن گرفت و آن را سرجای خود نشاند.
 
امام جمعه مینودشت ضمن تبریک روز شوراها به برادران شورای اسلامی و شهردار منتخب ابراز کرد: توقع بنده این است که حداقل در سال یک مرتبه شورای اسلامی و شهردار با امام جمعه ملاقات داشته باشند و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.
 
وی افزود: تریبون نماز جمعه نیز جهت ارائه گزارش برای آگاهی مردم در اختیار آن‌هاست، شورا می‌تواند کارهای فراوانی برای عمران، آبادانی، توسعه شهر و ساخت و سازی که به توصیه مقام معظم رهبری مدظله‌ العالی معماری اسلامی باشد انجام دهد.
 
به گفته وی؛ با برنامه‌ریزی‌های مناسب از کارشناسان معماری و شهرسازی دعوت کنند و از تفکر آنها برای توسعه شهر بهره‌مند شوند. بنده از عقب‌ماندگی‌های مینودشت رنج می‌برم و از مسئولان، فرماندار، بخشداران، نماینده و کارشناسان متعدد می‌خواهیم که برای توسعه شهر تلاش کنند.
 
حجت‌ الاسلام کشیری با تبریک روز جهانی کار و کارگر و خسته نباشید به قشر زحمت‌کش کارگران گفت: چرخ مملکت توسط کارگران می‌چرخد، پاک‌ ترین و زیباترین شغل کارگری است؛ زیرا با عرق جبین و زحمت فراوان کار می‌کنند.
 
وی ادامه داد: از صاحبان مشاغل و عزیزانی که نیروی کارگر دارند خواهشمندیم حقوق کارگران را ضایع نکنند و بیمه آنها را پرداخت کنند.
 
به گفته وی؛ ارزش کارگر آنقدر بالاست که پیامبر اکرم(ص) بر دست «سعد انصاری» که بر اثر کارگری آبله زده بود بوسه زد و گفت: «آتش بر این دست فردای قیامت حرام است».
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز