Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: خوشبختانه پیشرفت عملیات حفاری خط دوم متروی اصفهان بسیار خوب بوده به طوری که TBM این خط از دارک بیش از یک کیلومتر حفاری انجام داده و در حال ورود به ایستگاه زینبیه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه نهم شهریورماه ۹۸ - در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: هفته گذشته با توجه به برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هفته‌ای بسیار پُرکار و شلوغی بود و شهر میزبان میهمانان داخلی و خارجی زیادی شد و در مجموع شور و نشاط اجتماعی تمام نقاط شهر را فراگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آغاز هفته جاری و یک روز مانده تا ماه محرم، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حال و هوای شهر اصفهان حسینی شده و پرچم‌های عزاداری در شهر برافراشته می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پرچم یاحسین(ع) در ابرپرچم میدان بزرگمهر با حضور مردم و اعضای ستاد شهر حسینی برافراشته می‌شود، تصریح کرد: تمام فضای تبلیغات فرهنگی شهر در این مدت در اختیار هیئت‌های مذهبی و متولیان مجالس عزاداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان جلسات هماهنگی با هیئت‌های مذهبی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق، نمایندگان سازمان آتش نشانی، روابط عمومی‌ها و دیگر مدیران شهری برگزار شده که موضوع آن قدردانی از زحمات هیئات و تاکید بر رعایت نکات ایمنی و ضروری بود.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: مردم در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) عزاداری همراه با شور و شعور برگزار کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهر، گفت: خوشبختانه پیشرفت عملیات حفاری خط دوم متروی اصفهان بسیار خوب بوده به طوری که TBM این خط از دارک بیش از یک کیلومتر حفاری انجام داده و در حال ورود به ایستگاه زینبیه است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته رکورد حفاری تونل خط دو مترو در اصفهان زده شد و در یک روز با حفاری و سگمنت‌گذاری معادل ۳۰ متر پیش روی داشت که به نوبه خود رکود مهم در حفاری تونل‌های مترو در اصفهان به حساب می‌آید.

وی افزود: این رکوردها در کنار سایر فعالیت‌های مترو از جمله ساخت ایستگاه‌ها، تهیه مقدمات لازم برای آغاز عملیات اجرایی جبهه دوم خط دو مترو نشان از تلاش، همدلی و پشتکار شهرداری برای توسعه شهر است.

نوروزی گفت: در این مدت اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی انجام شده و خادمان مردم در روزهای سخت و در تمام حوزه‌های شهری با جدیت مشغول فعالیت هستند تا شهروندان از این خدمات برای سهولت، رفاه، امنیت در رفت و آمد  وزندگی راحت در شهر به خوبی استفاده کنند.

کد خبر 387777

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهردار اصفهان شبهای محرم پروژه هاي عمراني مترو اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران