Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@14:24:37 GMT

آذری جهرمی: ماهواره "ناهید" هنوز پرتاب نشده است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۱۹۵۳

آذری جهرمی: ماهواره 'ناهید' هنوز پرتاب نشده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت مراحل انتهایی تحویل ماهواره ناهید به وزارت دفاع در حال انجام است، اما این ماهواره هنوز پرتاب نشده است.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پژوهشگاه فضایی ایران درباره‌ی شایعاتی که درباره انفجار ماهواره فضایی ناهید وجود داشت، بیان کرد: ایده‌ای درباره اظهار نظر آمریکایی‌ها درباره بحث پایگاه فضایی سمنان ندارم و بهتر است وزیر دفاع که حوزه مسوولیتشان است، در این باره صحبت کنند، اما چیزی که می‌شد امروز دید این است که ماهواره ناهید این‌جاست و هنوز تحویل داده نشده اسـت، البته مراحل انتهایی تحویل آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آقای ترامپ اظهار کرده بودند که ما دخل و تصرفی بر انفجاری که ادعا کرده بودند در پایگاه فضایی سمنان رخ داده نداریم. علاقه‌مندم به عنوان یک ایرانی بگویم که اگر شما در انفجار ادعایی که تصاویرش را منتشر کردید، دست نداشتید، اما مطمئن باشید به دلیل تجاوزی که به آب‌های ما داشتید، نیرو‌های مسلح ما پهباد شما را سرنگون کردند. اگر هم تصاویری با این کیفیت دارید، ما علاقه داریم که تصاویر لحظه اصابت پهبادتان را هم منتشر کنید که کروکی دلیل محل سقوطش استخراج شود که برای افکار جامعه جهانی مناسب است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات ناهید جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت