Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده ناجا گفت: پیش بینی شده طی 3 سال آینده، رتبه اول را در زمینه آی تی وهوشمند سازی کسب کنیم و این حرکت رو به جلو است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "حسین اشتری" در مراسم اختتامیه دوره دوم بصیرت همسران فرماندهان و مدیران عالی ناجا ، در مرکز فرهنگی - تربیتی و آموزشی عمار در قم با بیان این که از نظرات کلیه کارکنان و حتی سربازان در ناجا بهره می بریم، اظهارداشت: این مهم بدین دلیل راهگشا است که از بیرون ارزیابی شده است و بحمدالله فضای نقد واستفاده از پیشنهادات سازنده در ناجا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با توجه به فشارهایی که از سوی دشمنان علیه کشور ما وجود دارد بحمدالله جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستادگی کرده، گفت: طی 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، غائله هایی را در شرق، شمال و جنوب کشور که از سوی  گروه های ضد انقلابی بوجود آمده و موجب ناامنی در مناطق مختلف کشور شد و از سوی دیگر 8 سال جنگ تحمیلی و فتنه های سال های 77، 88 و 96؛ همه و همه به لطف و عنایت الهی و نیز هدایت های حکیمانه حضرت امام(ره) ومقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به برکت خون شهدا خنثی شده است.
فرمانده ناجا افزود: دشمنی دشمنان در این سال ها روز به روز افزایش یافته اما قادر نیستند کاری از پیش ببرند که نمونه آن ساقط کردن پهپاد فوق مدرن آمریکا و یا نفتکشی که توسط رزمندگان توقیف شد، کار بسیار بزرگی بود که بعد از این اتفاقات کشورهای خلیج فارس طی پیامی، درخواست برقراری ارتباط و حتی ملاقات با فرمانده مرزبانی ناجا را داشتند.
سردار اشتری گفت: امروز کشورها به این موضوع پی برده اند که با جمهوری اسلامی ایران سر ستیز و جنگ نداشته باشند چراکه ما در اوج اقتدار هستیم و باید آن را حفظ کنیم،نیروهای مسلح این اقتدار را حفظ می کنند و ملت ایران نیز با مقاومت در مقابل دشمن، عزت کشورمان را روز افزون کرده اند.
عالی ترین مقام انتظامی کشورادامه داد: دشمن در حوزه اقتصادی و عرصه فرهنگی با ما در جنگ است زیرا در حوزه های نظامی و امنیتی شکست خورده به جنگ های نیابتی در منطقه روی آورده که در آن مورد نیز همواره نا کام بوده است.
سردار اشتری گفت:در حوزه فرهنگی، مسئولیت ما سنگین تر است و آن هایی که دلسوز نظام هستند نیز مسئولیت سنگین تری دارند و هر شخص به نوبه خود باید به قدر توانایی مسئولیت خود را انجام دهد.
وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی 26 دستگاه مسئولیت دارند و باید همه کمک کنند واین گونه نباشد که انتظارات فقط از یک سازمان باشد.
عالی ترین مقام انتظامی کشور،تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، فروپاشی خانواده ها و حیا زدایی را از دیگر توطئه های دشمنان علیه ملت ایران عنوان کرد.
سردار اشتری به دیدار اخیر خود با رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: در این جلسه، ما برای همکاری همه جانبه با دستگاه قضا اعلام آمادگی کردیم و حجت الاسلام رئیسی نیز با توجه به اعتمادی که به نیروی انتظامی دارند، اظهار امیدواری کردند که بتوانیم با همکاری و تعامل گام های موثری برداریم.
وی گفت: در راستای اجرای گام دوم انقلاب، امروز شاهد حرکت نیروی انتظامی به سوی پلیس هوشمند هستیم و دراین رابطه برنامه های خوبی برای 3 سال آینده پیش بینی شده است.
فرمانده ناجا با اشاره به ابراز رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیروی انتظامی،افزود: معظم له در دیدار با فرماندهان این نیرو فرمودند "ناجا رو به رشد است و این از زحمات فرماندهان است که متجلی می شود"؛ ان شاءالله بتوانیم گام های خوبی برای رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران برداریم.
عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: باید این آمادگی در ما ایجاد شود که با روحیه انقلابی و جهادی کارها را پیش ببریم؛ ناجا بعد از انقلاب دهه های خوبی را پشت سرگذاشته است و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.
وی به نقش تاثیر گذار اقدامات فرماندهان ناجا در ایجاد امنیت اشاره و بیان کرد: در نشست اخیری که با فرماندهان نیروی انتظامی سراسر کشور برگزار شد، به این نتیجه رسیدیم که حقیقتا اقدامات موثری توسط مجموعه ناجا انجام شده که باید بر استمرار آن تلاش و کوشش شود.
سردار اشتری با بیان اینکه هر شغلی محترم است، گفت: وظیفه نیروی انتظامی، مسئولیتی بی بدیل است و خدمت کردن درراه تامین امنیت برابر فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، مصداق "مجاهدان فی سبیل الله" است.
فرمانده ناجا به اقدامات نیروی انتظامی در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: ناجا در این رابطه زودتر از همه مطلع شد و علاوه بر اطلاع رسانی، امنیت مناطق سیل زده را برعهده گرفت که این اقدامات و خدمتگزاری به هموطنان عزیز سیل زده مشابهی ندارد چنانچه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند "ناجا در این موضوع خوش درخشید".
عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: پیش بینی شده طی 3 سال آینده، رتبه اول را در زمینه آی تی وهوشمند سازی کسب کنیم و این حرکت رو به جلو است البته همه اینها با عنایت الهی است که امروز به این عزت رسیده ایم.
فرمانده ناجا گفت: براساس نظرسنجی 4 مرکز افکار سنجی برون سازمانی، از نظر رضایتمندی  از بین 32 دستگاه در سال 94 رتبه 8 و سال گذشته رتبه دوم کشوری را کسب کرده ایم.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: همواره به فرماندهان توصیه می کنیم اگرچه کمتر در منزل حضور یافته و بیشتر مشغول خدمت هستید اما موفقیت تان را همواره مدیون همسران خود هستید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کسب رتبه زمینه آی تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارتند از: حذف مجوز‌های کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد یا صدور بدون شکایت، رد یا صدور بدون تأخیر، اتصال کامل به درگاه ملی مجوز‌های کشور و ارائه کامل مجوز‌ها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوز‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • رتبه اول استان یزد در زمینه رشد بارندگی
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی