Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:56:36 GMT

شادی دیبالایی شجاعی بعد از گل سوم (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۶۴۵

مهاجم تیم فوتبال نساجی روی یک حمله سریع با یک ضربه سر دقیق گل سوم را زد و شادی گل جالبی را در ورزشگاه وطنی به نمایش گذاشت.

به گزارش" ورزش سه" نساجی در یک بازی پرگل و جذاب توانست پیکان را با نتیجه 4 بر سه مغلوب کند. گل سوم نساجی را در این بازی علی شجاعی با یک ضربه سر به ثمر رساند هرچند روی این گل عملکرد خط دفاعی و دروازه بان پیکان نیز تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقیقه 47 بازی و در حالیکه بازی با نتیجه دو بر یک به نفع نساجی در جریان بود ، حامد شیری یک ضربه خطا را از زمین نساجی و قبل از قوس نیمه به سمت هجده قدم پیکان فرستاد ، توپ از بین دو مدافع پیکان به راحتی عبور کرده و توی هجده قدم علی شجاعی با یک پرش بلند توپ را از بالای سرشیخ ویسی که بیرون آمده بود به درون دروازه فرستاد.


شجاعی بعد از این گل به سبک پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس دستش را روی صورتش گذاشت و خوشحالی کرد. البته که فضای ورزشگاه وطنی قائمشهر آنقدر پرهیجان است که باعث می شود بازیکنان نساجی بعد از زدن گل انرژی بالایی در ابراز خوشحالی داشته باشند همانطور که علی اصغر عاشوری در نیمه اول و بعد از زدن گل دوم نیز خوشحالی منحصر به فردی داشت.


بازیکن شماره 10 نساجی فصل گذشته از سایپا به این تیم پیوست و پانزده بازی برای تیمش انجام داد، هرچند هیچ گلی نزد. او اما امسال در دومین هفته از لیگ برتر توانست اولین گل فصلش را به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

نساجی مازندران علی شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم