Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامعلی صادقی در جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد و رئیس دیوان محاسبات کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حرکت خوبی در استان با همکاری همه ارکان حکومت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم با محوریت استاندار شروع شده است که دستگاه ها باید در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعلی صادقی افزود: در همین فاصله کوتاه ادارات و سازمان هایی مثل سپاه، شهرداری، جهاد کشاورزی، سازمان زندان ها، اداره کل ثبت اسناد و آب منطقه ای با مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خوب همکاری کردند که امیدواریم ادارات دیگر هم با همین حرکت همراه شوند تا شاهد ثمرات بیشتر این مدل اقتصادی باشیم.

وی گفت: فرهنگی که گفته می شود کار نکنید و راحت تر باشید را اصلا قبول نداریم؛ کارگروهی تشکیل شده که در آینده نزدیک به سراغ ادارات و دستگاه ها خواهد آمد تا معلوم شود آن اداره و دستگاه مربوطه چقدر از ظرفیت خود استفاده کرده است؟

صادقی با عنوان اینکه امروز همه دستگاه ها باید از تمام ظرفیت خود برای ارائه خدمت به مردم و همراهی با مدل اقتصادی استفاده کنند، اضافه کرد: اگر در دستگاه ها گره هایی وجود دارد و لازم  است که مصوبه سران سه قوه را داشته باشیم، مدیران می توانند روی حمایت مسئولین استان  حساب باز کنند.

در ادامه این جلسه رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه در نظام بودجه ریزی کشور تغییرات اساسی ایجاد شده است، افزود: همه می دانیم که یک بودجه وابسته به نفت داریم، لذا با توجه به شرایط موجود می طلبد که نگاه جدیدتری به بودجه داشته و به سمت منابع دیگر برویم.

حجه الاسلام نصرالله پژمانفر ادامه داد: اگر می خواهیم به دنبال اقتصاد غیر وابسته به نفت برویم باید زیرساخت های آن را نیز فراهم کنیم و برای نجات کشور از اقتصاد وابسته به نفت راه حلی پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: در گذشته شرایطی بود که اگر می خواستیم سهم استان را از اعتبارات ملی واقعی تر کنیم با اعتراض استان های دیگر مواجه می شدیم اما در حال حاضر که ترکیب بودجه نویسی در حال تغییر است می توانیم تلاش کنیم بودجه استان واقعی تر شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی انقلاب جهاد کشاورزی خراسان رضوی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال