Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: بخش زیادی از پروژه‌های بخش ساخت منازل روستایی و مصوبات مرتبط با سازمان صمت در استان اجرایی نشده و اعتبارات گردشگری و سلامت برخی از شهرستان‌ها برگشت خورده است ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد محمدعلی شجاعی امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان شمالی٬ اظهار داشت: لازمه مصوبات نگاه ویژه به تامین اعتبارات آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر طرحی از لحاظ اعتباری فاقد حمایت است نباید در کارگروه‌ها مصوب شود.

516 پروژه در هفته دولت در استان خراسان شمالی افتتاح شدمنابع بانک‌های دولتی خراسان شمالی در سال 98 کاهش یافته است40درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خراسان شمالی عزمی برای کار و اشتغال ندارند

وی با تاکید بر اینکه زمان پاسخگویی به استعلامات باید کاهش پیدا کند افزود: زمان دوهفته‌ای پاسخگویی به استعلامات سرمایه گذاران زیاد است و باید حداکثر به یک هفته کاهش پیدا کند. دستگاه‌هایی که این مدت را به بیش‌از یک هفته افزایش می‌دهند به استانداری معرفی می‌شوند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با انتقاد از بازگشت اعتبارات شهرستان‌ها تصریح کرد: در صورتی شاهد بازگشت 70 درصدی اعتبارات حوزه بهداشت شهرستان‌های جاجرم و راز و جرگلان هستیم که این شهرستان‌ها مشکل جدی در حوزه مسائل زیر بنایی بهداشت دارند.

شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین با توجه این که صنعت گردشگری پیشران دوم استان در بخش اقتصادی است٬ اما در این بخش نیز شاهد این هستیم که بیش‌از 70 درصد اعتبارات گردشگری در برخی شهرستان‌ها برگشت خورده است.

وی افزود: در سفر رییس سازمان نوسازی مدارس کل کشور مقرر شد تا پایان آبان ماه تمام مدارس سنگی استان به پایان برسند اما شواهد نشان می‌دهد همت خاصی برای این موضوع انجام نگرفته است. نباید تاریخ مقرر شده تغییر کند.

استاندار خراسان شمالی با ورود به مشکلات حوزه مسکن گفت: در بخش مسکن مشکلاتی نظیر قوانین دست‌وپا گیر و نبود سرمایه گذار وجود دارد اما این موارد نباید مانع از انجام امور شود. جمع بندی‌های اولیه صورت گرفته تا بتوانیم سرمایه گذارانی را از تهران وارد استان کنیم. حداقل 3 هزار واحد مسکونی باید در استان ساخته شود.

شجاعی با اشاره به اینکه امور مربوط به حل مشکلات سیل زدگان در مرحله اجرا مشکل دار است گفت: در بحث ساخت منازل سیل‌زدگان حرکت خوبی نداشته‌ایم. روش ساخت منازل تخریب شده علت اصلی تاخیر در روند ساخت است که طی مکاتباتی که با دفتر ریاست جمهوری داشته‌ایم این ساختار را تغییر خواهیم داد.

پرداختن به حوزه سازمان صمت بخش دیگری از مباحثی بود که استاندار در این خصوص گفت: در حوزه صنعت معدن و تجارت نشست‌ها و مصوباتی داشته‌ایم اما هنوز اجرایی نشده است. دستگاه‌های مختلف پیگیر مصوبات سفر مقام معظم رهبری و رییس جمهور باشند.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا قلی زاده با اشاره به برداشت ماهی گرمابی از آبان و آذرماه گفت: ۲۰ نفر در استخر‌های پرورش ماهی شهرستان اشتغال دارند که امسال با توسعه مزارع پرورش ماهی ۲۰ نفر دیگر به این آمار اضافه خواهند شد.
وی در ادامه ماهی گرمابی شامل کپور. آمور ، فیتوفاک وبیکهت عنوان کرد و گفت: بیشترین تولید ماهی در این شهرستان قزل‌آلا است که برای فروش به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان شیروان همچنین با اشاره به تولید۵۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی در سال گذشته گفت: با هدف حمایت از پرورش دهندگان پارسال پنج میلیارد تومان تسهیلات توسعه استخر‌های پرورش ماهی، تامین نهاده و خوراک ماهی به پنج نفر از متقاضیان پرداخت شد.
سرانه مصرف ماهی در خراسان شمالی کمتر از ۷ کیلوگرم  است.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند