Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 قدرت الله سیف در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص چالشی که به واسطه اخبار غیررسمی فضای مجازی برای مجموعه ورزشی آزادی در بازی استقلال و فولاد به وجود آمد گفت: در ابتدا باید از تمام کسانی که روز پنجشنبه بلیت تهیه کرده بودند و به ورزشگاه آمدند تشکر کنم و همچنین از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه آنچه باید برای تسهیل ورود و حضور آن‌ها انجام می‌دادیم، به خاطر شیطنت در فضای مجازی انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حدود چند ساعت قبل از بازی با جمعیت زیادی مواجه شدیم که بدون بلیت آمده بودند و این مساله باعث ایجاد اختلال شد تا نتوانیم آنطور که باید به مردم عزیز خدمات بدهیم.

سیف در مورد اینکه به نظر او چرا این شیطنت‌ها انجام می‌شود گفت: ما خیلی خوش‌بین هستیم اما اگر بدبینانه نگاه کنیم فکر می‌کنم این موضوع هدفمند بوده است. هر مرجع و هر دستگاهی می‌تواند بیاید و سایت را از تعداد بلیت‌ها و... بررسی کند. اگر بدبینانه نگاه کنیم قطعا یک هدفمندی در این موضوع می‌تواند وجود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ورزشگاه آزادی در مناطق 5 و 22 تهران جمعیت جوانی وجود دارد که بسیاری از آنها به محض اینکه شنیده بودند بازی رایگان است از مناطق نزدیک و اطراف خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و به خاطر اینکه بلیت نداشتند معطل شدند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد فرهنگ سازی برای ورود به ورزشگاه گفت: روند ورود به استادیوم 40 سال است روند خاصی بوده و شیوه جدید نیاز به زمان دارد. ما یک شبه نمی‌توانیم این مسئله را جا بیندازیم و نیاز به زمان داریم تا شیوه جدید را به مرور پیاده کنیم. در بازی پرسپولیس ـ پارس جم ما 8هزار مراجعه به سایت داشتیم اما در بازی استقلال-فولاد 18 هزار بلیت فروخته شد که این نشان می‌دهد مردم بیشتری در جریان این شیوه قرار گرفتند و امیدواریم در بازی‌های بعدی مراجعه بدون بلیت به ورزشگاه کمتر شود.

سیف در خصوص اشکالات به وجود آمده در این دو بازی گفت: ما هفته اول یک جاهایی اشکال داشتیم. عده‌ای با کارت ملی آمده بودند و در کنار آن‌هایی که بلیت داشتند و کارت ملی هم آورده بودند قرار گرفتند، اما برای هفته دوم تصمیم گرفتیم تدبیری داشته باشیم به این ترتیب که کسانی که بلیت گرفته بودند با پرینت بلیت آمدند و این بار گیت‌های ما را سبک‌تر کرد.

وی در ادامه افزود: این نکته را نیز باید بگویم؛ از طریق مراجع قضایی پیگیر سایتی که این کار را انجام داده بود هستیم و نتیجه آن را هم از طریق مراجع مربوط اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد اینکه آیا ممکن است درآمدهای ناشی از بلیت‌فروشی وسوسه‌ای برای انجام این کار باشد، گفت: ما امیدواریم این موضوع تنها یک شیطنت باشد و هدفمند نباشد. همانطور که گفتم خوش‌بین هستیم اما اگر بدبینانه ببینیم این اتفاق یک موضوع هدفمند بوده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج

 سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در زمین‌های زراعی یکی از روستا‌های اطراف شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی یگان حفاظت شهرستان و کارشناس باستان‌شناسی و همکاری پاسگاه انتظامی بخش سیروان دو نفر در محدوده حفاری غیرمجاز با هویت بومی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه موتور برق و سه عدد میله فلزی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ۱.۵ متر و عمق ۵ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج