Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤل بسیج دانشجویی شاهرود گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ گروه جهادی دانشگاه‌های شهرستان به مناطق محروم شهرستان شاهرود و مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

مهیار یونس آبادی، مسؤل بسیج دانشجویی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برپایی اردو‌های جهادی دانشگاه‌های شاهرود در مناطق محروم شهرستان و مناطق سیل زده استان لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ گروه جهادی دانشگاه‌های شهرستان به مناطق محروم شهرستان شاهرود و مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به بخش بیارجمند و دهستان خارتوران گفت: گروه جهادی شهید همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مدت ۱۰ روز در روستای رضا آباد در ساخت یک باب منزول محرومین و خانه عالم مشارکت و فعالیت‌های فرهنگی انجام دادند.
مسئول بسیج دانشجویی شاهرود خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید چمران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی به مدت ۱۰ روز در روستای زمان آباد خارتوران به اجرای خدمات فرهنگی و آموزشی شامل برگزاری کلاس‌های آموزش کودکان، خانواده، طب سنتی و جلسات بصیرتی پرداختند.
وی با اشاره به اعزام گروه جهادی اسرای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناطق سیل زده استان لرستان گفت: این گروه جهادی در دو مرحله به بازسازی منازل مردم روستای چم مهر و در هر مرحله به مدت ۱۰ روز پرداختند و در کنار آن در عرصه فرهنگی و آموزشی هم فعالیت نمودند.
یونس آبادی با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید رجب بیگی واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: این گروه جهادی خدمات بهداشت و درمان و پزشکی شامل دندانپزشکی، متخصصین داخلی، زنان و زایمان، روانشناسی، چشم پزشکی و آزمایشات تخصصی در خصوص بانوان به همراه ویزیت، تشخیص و داروتراپی و اجرای طرح غربالگری مانند phd بهداشت به مدت ۱۰ روز اجرا کردند.
وی با اشاره به حضور گروه جهادی شهید زین الدین بسیج دانشجویی دانشکده فنی دختران شاهرود گفت: این اردو به طور مستمر در قالب اردو‌های ۳ روزه در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی اجرا و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و خوداشتغالی، برگزاری کلاس‌های خیاطی، رایانه، نقاشی، قصه خوانی و نیز برپایی مراسم یادواره شهدا اجرا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهادی اردوی جهادی اردوی جهادی دانشجویی اردوی جهادی تابستان 98 اردوی جهادی پزشکی دانشگاه شاهرود دانشگاه آزاد شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا