Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوایل ماه جاری HP از Chromebook x۳۶۰ در هند رونمایی کرده بود، اکنون این شرکت با اعلام سری Chromebook ۱۴ ، نمونه کارها Chromebook خود را گسترش داده است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اوایل ماه جاری HP از Chromebook x۳۶۰ در هند رونمایی کرده بود، اکنون این شرکت با اعلام سری Chromebook ۱۴ ، نمونه کارها Chromebook خود را گسترش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه  Vickram Bedi ، مدیر ارشد Personal Systems ، HP Inc. هندوستان گفت: "پس از معرفی موفقیت آمیز HP Chromebook x۳۶۰ اخیراً ، ما هیجان زده ایم که نمونه کارها Chromebook خود را گسترش دهیم تا تجربه استثنایی در سیستم عامل Chrome و رایانه بسته بندی شده برقی را داشته باشیم که عملکردی مناسب برای همه کاربرانمان داشته باشد.

مشخصات فنی:

HP Chromebook ۱۴ صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن HD را ارائه می‌دهد، این لپ تاپ دارای لولای ۱۸۰ درجه است و وزن آن ۱.۵۴ کیلوگرم است، در بخش صدا ، Chromebook ۱۴ به بلندگوهای دوگانه Bang و Olufsen برای تجربه صدای غنی مجهز است و از این لپ تاپ در گزینه‌های رنگ Chalkboard Grey و Snow White می‌توان استفاده کرد.

Chromebook ۱۴ جدید توسط پردازنده‌های دو هسته‌ای Intel Apollo Lake ساخته شده است، این دستگاه ۶۴ گیگابایت حافظه SSD و ۱۰۰ گیگابایت حافظه Google Cloud را ارائه می‌دهد، Chromebook ۱۴ سیستم عامل Chrome را با دسترسی به بیش از یک میلیون برنامه Android اجرا می کند و این دستگاه در کمتر از ۱۰ ثانیه قادر به بوت شدن است و کاربران می توانند فقط با ورود به سیستم با حساب Google خود به طور مستقیم به پرونده ها و داده های خود دسترسی پیدا کنند. Chromebook ۱۴ همچنین از زبان محلی پشتیبانی می کند و به راحتی با تلفن‌های هوشمند Android همگام سازی می‌شود.

Chromebook ۱۴ دارای ویژگی‌های امنیتی مانند Verified Boot است که برای ترمیم هرگونه خرابی در سیستم ، خودآزمایی را انجام می‌دهد، محافظت از ویروس، به روزرسانی خودکار و یک ویژگی Sandboxing داخلی وجود دارد که صفحات وب و برنامه ها را در یک محیط جداگانه اجرا می‌کند تا از ابتلا به ویروس جلوگیری کند.

در بخش باتری HP Chromebook ۱۴ قدرت خود را از باتری ۴۷Whr دریافت می‌کند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

HP Chromebook ۱۴ با قیمت ۲۳،۹۹۰ روپیه به بازار عرضه می‌شود و برای خرید در ۲۵۰ فروشگاه جهانی HP در ۲۸ شهر ، فروشگاه آنلاین HP ، آمازون و Flipkart در دسترس است.

به عنوان بخشی از پیشنهادهای فروش ، مشتریان، اشتراک Google One را با ۱۰۰ گیگابایت ذخیره سازی و سایر مزایای اختصاصی به مدت ۱۲ ماه دریافت می‌کنند، کاربران جیو می‌توانند داده های پر سرعت ۲ گیگابایتی را از دستگاه JioFi به مدت یک سال به همراه اشتراک اولیه در ۱۴+ برنامه‌های Jio Digital بهره ببرند و در آخر دانشجویان بسته آموزش منحصر به فرد را تا ۳۵،۰۰۰ روپیه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صفحه نمایش سخت افزاری نرم افزار حافظه داخلی لپتاپ بلندگو سیستم عامل سایت آمازون گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات

روزنامه های عبری زبان امروز، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت، به آخرین تحولات در رابطه با مذاکرات حماس و تیم مذاکره کننده صهیونیست پرداختند.

یدیعوت آحارانوت به شرایط مبهم در داخل سرزمین های اشغالی پرداخت:

تهدیدات امنیتی و آشفتگی سیاسی

روزهای سرنوشت ساز

این روزنامه به افزایش قیمت ها در اسرائیل نیز اشاره کرد:

عید تمام شد، قیمت ها رفت بالا: قیمت تولیدات لبنی و سوخت افزایش یافت

اسرائیل هیوم به میانجیگری قطر در مذاکرات اشاره کرد:

منابع آگاه از مذاکرات با انتقاد از دولت قطر به عنوان دولت میانجی: قطر به جمع بندی هایی که قبلا اعلام کرده بود، عمل نکرده است

قطر اعلام کرده بود که اگر مقامات حماس به سمت توافق و تبادل اسرا نروند، رهبران آنها از دوحه اخراج و برخی از حساب های بانکی آنها مسدود خواهد شد

معاریو به فشار سنگین برای توافق در مذاکرات اشاره کرد:

فشار سنگین برای توافق

جامعه بین المللی فشار زیادی برای رسیدن به توافق اعمال میکند

از سوی دیگر، اسموتریچ و بن گویر تهدید می کنند: بدون ادامه عملیات و اشغال رفح، دولتی نخواهد بود

هاآرتص نیز به مسئله مذاکرات پرداخت:

انتظار می رود یک هیئت اسرائیلی برای گفتگو در مورد پیشنهاد مصر برای رسیدن به توافق با حماس، به قاهره برود

بایدن: پیشرفت هایی وجود داشته است

دیگر خبرها

  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung