Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:23:44 GMT

ویژه‌نامه الکترونیکی«شهید مهدی عراقی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۶۵۰۱

ویژه‌نامه الکترونیکی«شهید مهدی عراقی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، از زندگی نامه شهید مهدی عراقی ویژه نامه ای الکترونیکی منتشر شده است که در آن بخش هایی همچون زندگی نامه، روایت شهید لاجوردی از شهید عراقی، خدمتگذاری شهید عراقی به دین مبین اسلام، جایگاه وی نقش امام خمینی (ره)، نقش شهید عراقی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و… دیده می شود.

در بخشی از این ویژه نامه ماجرای حضور امام خمینی (ره) در مراسم تشییع جنازه شهید عراقی و تصاویری از این شهید هم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان جهت مطالعه این ویژه نامه می توانند اینجا را کلیک کنند.

کد خبر 4707019

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید معرفی نشریات فرهنگ ایثار و شهادت کتاب و کتابخوانی ترجمه گردشگری بنیاد ملی بازی های رایانه ای نقد کتاب ادبیات جهان ادبیات معرفی کتاب بازار نشر نشر نو برنامه تلویزیونی رونمایی کتاب فرهنگ عمومی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • مطهری امام
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک