Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون امور بازسازی و نوسازی مسکن های روستایی خراسان شمالی با اشاره به جاری شدن سیلاب از اواخر سال گذشته در این استان گفت: سهمیه ابلاغ شده به این استان برای ساخت منازل سیل زده 6هزار و 500 واحد بوده است.

‌روحانی در گفت و گو با ایسنا، ‌با بیان اینکه در مرحله نخست سهمیه بازسازی یک هزار و 500 واحد ابلاغ شده و با پیشرفت های فیزیکی در حال ساخت است، افزود: سهمیه چهار هزار و 950 واحد نیز اخیرا اعلام شده اما هنوز به بانک های استان ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روند ساخت و ساز مسکن های سیل زده در خراسان شمالی نسبت به متوسط کشوری بالاتر است، ادامه داد: اما به طور کلی روند ساخت و ساز نسبت به پیش بینی های انجام شده آنقدر خوب پیش نرفته است.

روحانی اظهار کرد: بیشترین مشکل در شهرستان راز و جرگلان بوده که سهمیه ساخت در این منطقه دو هزار و 900 واحد بوده است.

وی توضیح داد: در ابتدا تعدادی زیادی از سیل زدگان این شهرستان تمایلی به دریافت تسهیلات جهت ساز و ساخت نداشتند که تلاش های زیادی برای راضی شدن آن ها انجام شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر بیشتر بانک های عامل برای دریافت تسهیلات در این شهرستان وجود ندارد و تعدادی از متقاضیان مجبور هستند برای دریافت تسهیلات و انجام کارهای اداری به بجنورد مراجعه کنند.

به گفته وی، بانک های ملی و صادرات در شهرستان راز و جرگلان شعبه دارند و بانک های مسکن، تجارت، رفاه و توسعه تعاون فاقد شعبه در این منطقه هستند.

وی توضیح داد: از سوی مسافت زیاد شهرستان راز و جرگلان تا بجنورد برای حمل و نقل مصالح ساختمانی و تمایل آن ها برای داشتن فقط پیمانکاران بومی از دیگر مشکلاتی بوده که در این راستا وجود داشته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی