Web Analytics Made Easy - Statcounter

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام حائز رتبه برتر در هم افزایی و یکپارچگی در ارائه محصول بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام حائز رتبه برتر در هم افزایی و یکپارچگی در ارائه محصول بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه که در غرفه ای به وسعت 200 متر در سالن 5 بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور داشت نسبت به معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای منطقه و همچنین تعامل با بخش های خصوصی و دولتی جهت سرمایه گذاری اقدام کرده است.

 

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در مراسم معرفی برترین های الکامپ 98 که چهارشنبه ۶ شهریور در سالن تشریفات هتل سیمرغ با حضور رئیس سازمان صنفی ، رئیس نمایشگاه بین المللی و جمعی از مسئولان و شرکت های دارای غرفه در نمایشگاه  برگزار شد به عنوان رتبه برتر هم افزایی و یکپارچگی در ارائه محصول معرفی شد.

 

محمدرضا حبیبی عضو هیات مدیره فرودگاه پیام به نمایندگی از این مجموعه در مراسم شرکت و لوح و تندیس نمایشگاه را دریافت کرد.

 

 

بنابراین گزارش بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در فضای حدود 65 هزار مترمربع در 20 سالن برگزار شد که 429 شرکت در حوزه فناوری اطلاعات 228 شرکت استارتاپی، 132 کانتر استارتاپ و 34 نهاد دولتی حضور داشتند.

 

این گزارش می افزاید منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تنها منطقه ویژه اقتصادی بوده که با توجه به دارا بودن ظرفیت های IT،ICT در نمایشگاه الکامپ حضور داشته است.

 

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ در 27 الی 30 تیرماه 1398 و با شعار آینده بهتر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که بنابر اعلام رئیس سازمان نظام صنفی 26 دوره این نمایشگاه 27 تا 30 تیر 1399 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه هفته دولت شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه شبستان یزد خبرگزاری شبستان پیرغلامان حسینی روز جهانی مسجد منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منطقه ویژه اقتصادی پیام الکامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران