Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به دیدار نهایی تورنمنت چهار جانبه میتسوبیشی راه یافت. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تورنمنت چهار جانبه 2019 میتسوبیشی از روز پنجشنبه گذشته، در ژاپن آغاز شد و  ملی‌پوشان کشورمان امروز شنبه 9 شهریور ماه، در سومین دیدار خود، برابر تیم ژاپن قرار گرفتند که این رقابت با نتیجه‌ 63 بر  57 به نفع تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، با توجه به اینکه تیم ملی ژاپن و ایران هر کدام یک باخت داشتند، تیم ملی کشورمان با تفاضل گل بیشتر به فینال این رقابت ها راه یافت.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران فردا در دیدار پایانی این مسابقات، برابر تیم استرالیا  قرار می گیرد. این در حالی است که شاگردان میرعظیمی پیش از این، تیم های ملی استرالیا و کره جنوبی را از پیش رو برداشتند.

خسروی‌وفا: شاید کاروان پارالمپیک را در آبان ببندیم/ بهروزی‌راد می‌تواند در توکیو هم مدال بگیرد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال با ویلچر ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر ایران بسکتبال با ویلچر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن