Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،پس از چندین مورد حمله سگ به کودکان و عابران در مکان‌های عمومی کشور هفته گذشته بود که بار دیگر حمله سگ به یک زن باردار منجر به زخمی شدن او  شد، موضوعی که به سرعت در رسانه‌های اصفهان و کشور با بازتاب همراه شد.

با تداوم واکنش‌ها به این موضوع و اظهار نظر دادستان اصفهان و سخنگوی قوه قضاییه در باره لزوم برخورد با این پدیده، روز گذشته فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان نیز دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پس از تماس با خانواده فرد آسیب دیده ضمن جویا شدن آخرین وضعیت سلامت مضروب حادثه و از دستور سردار معصوم‌بیگی برای ارائه گزارش در خصوص روند پیگیری حادثه خبر داده شده است.

همچنین در واکنشی دیگر اواخر هفته گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی تماس‌هایی پیگیر جزئیات این حادثه بودند تا بتوانند در صحن علنی مجلس پیرامون موضوع سگ‌گردانی در اماکن عمومی اقدامات قانونی از جمله تذکر به وزیر کشور را پیگیری کنند.

کاربران فضای مجازی نیز طی روز‌های اخیر با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود در خصوص عواقب خطرناک سگ‌گردانی در اماکن عمومی ابراز نگرانی کرده و پویش مقابله با سگ گردانی در مکان‌های عمومی را در سامانه فارس من راه‌اندازی کردند که تا کنون جمعا ۲ هزار نفر چند پویش در این رابطه را امضا کرده‌اند.

درباره آخرین وضعیت این خانم باردار نیز بر خلاف اظهارات برخی رسانه‌های سلطنتی و سعودی درباره وضعیت سلامتی و انجام زایمان بدون خطر مضروب حادثه حمله سگ، این خانم که در این حادثه در ناحیه دست و صورت آسیب دیده، همچنان در منزل تحت نظارت جدی پزشکی است.

شنبه شب گذشته در منطقه ملک‌شهر اصفهان، زنی باردار همراه با خواهران خود مورد حمله یک قلاده سگ خانگیِ عظیم‌الجثه قرار می‌گیرد و پس از این که زن باردار پا به فرار می‌گذارد سگ از پشت به روی او می‌پرد و او را با صورت و شکم به زمین می‌کوبد؛ در حین این اتفاق، سگ به دیگر اعضای خانواده نیز حمله می‌کند و آسیب‌هایی به آن‌ها نیز وارد و آن‌ها را راهی بیمارستان می‌کند.

پس از انتشار گزارش‌هایی از این حادثه، بعد از گذشت یک روز علی اصفهانی دادستان اصفهان به صورت ویژه به این پرونده ورود کرده و دستور پیگیری آن را صادر کرد.

محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان نیز روز دوشنبه ۴ شهریور ماه در رابطه با جلب صاحب این سگ گفته بود: «با توجه به شکایت صورت گرفته توسط خانواده این زن باردار در این رابطه پرونده تشکیل شد و با حکم مقام قضایی جوان ۲۳ ساله‌ای که این سگ را نگهداری می‌کرد، تحویل مراجع قضایی شد».

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه نیز هفته گذشته در مورد سگ‌گردانی در خیابان‌ها گفته بود: برخورد قوه قضاییه با هر پدیده‌ای تابع قوانین و مقررات است و هر جایی که فعل انجام شده جرم باشد با آن برخورد می‌کنیم و در این مورد دستگاه‌هایی که تصمیمات کلی می‌گیرند مانند شورای تامین باید تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/م

 

جزئیات تازه از ماجرای حمله سگ به زن باردار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی