Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@19:33:26 GMT

تظاهرات ضد دولتی در لندن

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۸۹۵۸

تظاهرات ضد دولتی در لندن

لندن امروز شنبه صحنه برگزاری تظاهرات ضد دولتی در اعتراض به تعلیق پارلمان انگلیس است.

 اسپوتنیک در خبری فوری از برگزاری تظاهرات ضد دولتی در پایتخت انگلیس در واکنش به اقدام دولت «بوریس جانسون» در تعطیلی پارلمان است.

اسپوتنیک از این تظاهرات با نام «کودتا را متوقف کنید» یاد کرده است.

«شورای خصوصی» بریتانیا که مسئول تصمیم‌گیری‌های مهم و فرا پارلمانی است، تأیید کرده است که مجلس این کشور از ۱۲ سپتامبر تا ۱۴ اکتبر، یعنی به مدت بیش از یک ماه تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که نمایندگان از آن زمان تا روز اجرای برگزیت عملاً فرصت کمتری برای بیان نظر خود در این زمینه خواهند داشت.

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس این تصمیم را «تهدیدی برای دموکراسی» خوانده و می‌گوید تعلیق موقت کار پارلمان به معنی گرفتن فرصت نمایندگان برای مخالفت با برگزیت بدون توافق است.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به بهانه جدید دولت آمریکا برای اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو اعلام کرد که اتهامات آمریکا علیه روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

دیروز چهارشنبه دولت آمریکا تحریم هایی را علیه نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه و همچنین تعدادی از موسسات، شرکت ها و مقامات آنها اعمال کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا در توضیح اعمال این تحریم‌های جدید بدون ارائه سند و مدرکی اعلام کرد که «روسیه ظاهراً از ماده سمی کلروپیکرین در اوکراین استفاده کرده است»

به نوشته اسپوتنیک وزارت خارجه آمریکا همچنین از توجه به حقایق متعدد دربارهاستفاده از سلاح های شیمیایی توسط نیروهای مسلح اوکراین خودداری می کند.

کد خبر 6094882

دیگر خبرها

  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!