Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیزو جدایی کیلور را تقریبا تایید کرد. او می‌گوید از ترکیبی که در اختیار دارد، راضی است.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خارج از خانه مقابل ویارئال در هفته سوم لالیگا شرکت کرد.

به گزارش AS، زیزو به خبرنگاران گفت:

قبل از شروع حرف‌هایم می‌خواهم یک چیز بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهم تسلیت تمام اعضای تیم را به لوئيز انریکه و خانواده‌اش بفرستم که خبر بسیار تلخی اخیرا به دستشان رسید. هیچ حرف دیگری ندارم. داغ سنگینی است و در کنار انریکه هستیم.

بازی با ویارئال را با دید مهم ترین بازی فصل نگاه می‌کنیم چون بازی پیش روی ما است. می‌دانیم امتیازات بازی‌های ابتدای فصل چقدر ارزشمند و مهم هستند. خواهان انجام یک بازی خوب هستیم. نسبت به تمرینات این هفته احساس بسیار خوبی داشتم و حالا می‌خواهیم همان حس خوب را به زمین بازی هم منتقل کنیم. 

انتقال ناواس به پاری سن ژرمن؟ وضعیت به این گونه است که او فردا با ما خواهد بود و تا 2 سپتامبر مثل همیشه هر اتفاقی ممکن است. مقابل ویارئال او با ما خواهد بود. بازی بسیار مهمی داریم و روی آن تمرکز کرده‌ام نه چیز دیگری. آرئولا؟ اتفاقی که باید رخ بدهد، رخ می‌دهد. فعلا باید به ویارئال فکر کنیم و بعد از آن خواهیم دید چه می‌شود. کیفیت آرئولا؟ این سوال برای الان نیست چون فقط روی بازی فردا تمرکز کرده‌ام. مهم برای من صرفا ویارئال است. تا ساعت 12 شب 2 سپتامبر هر اتفاقی ممکن است؛ یک بمب، دو بمب و ... خواهیم دید.

آیا ترکیبی که می‌خواستید را در اختیار دارید؟ بالاخره این چیزی است که می‌بینید. از بازیکنانی که دارم، به خودم می‌بالم. آنهایی که در اختیار دارم، برایم بهترین‌ها هستند. اگرچه وقتی به تیمی می‌روید، خواهان ایجاد تغییرات هستید ولی مهم این است وقتی فصل شروع می‌شود، از ترکیبتان راضی باشید. و من راضی و خوشحالم. البته تا 2 سپتامبر هر اتفاقی ممکن است ولی نمی‌توانم گلایه‌ای بابت ترکیب فعلی داشته باشم. اگر از این تیم گله‌ای داشته باشم، شغلم را عوض می‌کنم چون هر مربی دوست دارد این تیم را تمرین بدهد. از اینکه هدایت این بازیکنان را بر عهده دارم، مفتخرم.

رابطه شما با فلورنتینو پرز؟ تصمیمات درون زمین با من است. رابطه‌ام با رئيس همیشه خوب بوده است. او کسی بود که مرا به رئال مادرید آورد و این را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. نیازی نیست درباره چیزی شفاف سازی کنم چون رابطه خوبی با پرز دارم. کنترلی روی حرف‌های روزنامه ها ندارم.

مصدومان تیم؟ دعوت هازارد مصدوم به تیم ملی بلژیک؟ ادن می‌تواند به کشورش برود ولی امروز قادر نیست بازی کند. خودش و ما این را می‌دانیم. امیدوارم بازی هم نکند. این به سود همه خواهد بود. طبعا نمی‌توانم از دیدن مصدومان زیاد تیمم خوشحال باشم اما متاسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد. همه تیم‌ها این مشکل را دارند. به هر تیمی نگاه کنید، مصدوم دارد. مربیان، پزشکان و بدنسازان همیشه نهایت تلاششان را می‌کنند. امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن مصدومان برگردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد